Foto bij de vingt et un

De adrenaline gierde nog door mijn lichaam. 'Thank you, I love you!!' Riep Justin naar zijn publiek. Heel de zaal ging los, wouw dit gevoel was zo geweldig, na een paar minuten gingen de lichten uit en liepen we het podium af. Na een paar tellen ging het licht weer aan en praten Justin nog tegen zijn fans terwijl ik in Alfedo zijn armen sprong. 'Het is gelukt, het is gelukt!' Riep ik uit. 'Je was geweldig MJ, je vader is trots op je dat weet ik zeker.' Ik liet hem dankbaar los en keek hem lief aan, toen ik twee paar armen om me heen voelde en geschreeuw. 'Je was zo goed! En het was fantastisch om te doen.' 'Jullie waren ook super.' zei ik tegen Chloe en Shara. Je zou verwachten dat je na een optreden van twee uur wel kapot moe was, maar bij mij was er geen spanje vermoeidheid te vinden. Ik was klaar wakker, veel van de dansers gingen terug naar het Hotel om te douchen en zulke dingen. Chloe bleef samen met mij hier, Alfedo liep ook nog ergens rond maar dievl had het te druk met regelen. Jaden en Justin waren nog op het podium een heel lul verhaal aan het vertellen. 'Kom we gaan dit gebouw is verkennen.' Zei ik tegen Chloe. We liepen samen, wat bijna huppelen was, door het gebouw en bekeken kamers waar we nog niet waren geweest. We deden een deur open, het was een schemerige groten zaal, we waren niet de enigste er waarom nog twee mensen, de kamer was zo groot dat ik besloot daar de andere kant te rennen. Ik renden en voelde hoe mijn haren wapperde, ik sloot even mijn ogen en rende door tot opeens BAM!!! Ik verloor mijn evenwicht en lag op de grond. 'Waarom ging jij rennen?' Zei Chloe die niet meer bij kwam van het lachen. Ik had nog niet door wat er was gebeurd en keek naar de anderen kant van de kamer, maar ik plaats van de anderen kant te zien staarde ik in mijn eigen gezicht! Wauw wat dom dit was de dans kamer met een grote spiegel. Even staarde ik mezelf aan en toen schoot ik nog harder in de lag. 'Hahah... Jeetje.. Madd... Dit kan.. haha.. Echt alleen jij doen.. hah..' Ik keek even beledicht naar Chloe maar schoot toen weer in de lach. Opeens ging het licht aan en stonden Justin en Jaden daar. 'Wat doen jullie?' Ik probeerde het uit te leggen maar kwam gewoon niet uit mijn woorden. 'Madison.. Hahah... Ze dacht.. En toen.. hahah... BAM... Spiegel... haha.. viel ze...' De jongens keken ons heel raar aan maar we kwamen niet meer bij. 'Juist.' Zei Justin. Ik keek even naar hun maar schoot toen weer in de lach. Volgens mij waren onze lachen zo aanstekelijk want na vijf minuten waren ook Jaden en Justin aan het lachen. Toen we na een kwartier allemaal weer rustig waren vroegen ze wat er was gebeurd, toen vertelde Chloe het snel en lagen we weer helemaal dubbel. Toen we na een half uur het gebouw uit liepen richting het hotel Zeiden we Jaden en Chloe gedag die nog een verdieping naar boven moesten. Ik liep met Justin de trap op en zei hem gedag. 'Nee, kom bij mij chillen ik ben echt nog lang niet moe.' Ik dacht even na en haalde toen mijn schouders op. 'Oke dan, als jij een trui voor me heb ik heb het koud.' Hij knikte, en samen liepen we de gang door naar zijn kamer.


Oh helemaal niet geschreven gisteren sorrrryyyy!!!!! Maar toch een nieuwe abo er bij DANKJE!! Nu terwijl ik eigenlijk hoor te leren toch nog een hoofdstukje voor jullie :) weet niet of ik het vanavond nog red maar ga mijn best doen!! dikke kus xxxx

Reageer (3)

  • NxG236

    Haha ja ik heb zo'n gevoel dat er iets gaat gebeuren maarja mijn gevoel is altijd fout dus... xD

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    oeeehhh what's gonna happen????? ^^

    1 decennium geleden
  • xeemmaa

    oeeeeeeh justin en madison gingen naar een kamer weet je wat ze deden.......

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen