Dries pov.

Ok niet het beste stukje maar hopelijk vinden jullie het toch welleuk.En willen julliereacties plaatsen.PLease?

Haar lippen valde op door de rode lippenstift.Blijkbaar die van mij ook want ze staarde mijn lippen maar aan.Ik kwam dichter bij haar staan.Wat zei ook deed.Onze lippen kwamen dichter naar elkaar toe.'Hallo'We schrokken op.Nee niet weer he.Waarom moest Tom dit moment nu verpesten.Hij kwam bij ons staan.Nouja naast mij weg van Air.Hij was vast bang van haar geworden.'Hey jij draagt lippenstift.'Zei hij tegen mij alsof het de normaalste zaak van de wereld was.'Omg Air sinds wanneer draag jij lippenstift.Ik schrok op had hij nu door dat dat Air was.Ofwel kon hij gedachten lezen en ofwel had ik gewoon zo een raar gezicht getrokken dat het op mijn gezicht af te lezen was.'Ja,ja haar geheim is veilig bij mij.Ik weet dat ze Air is''Alles is ok.Glimlachtte hij.Maar ik werd er woedend door.'Alles ok,alles ok?Ze is haar verstand verloren.Siste ik.Ik had willen roepen maar dat is niet het beste wat je kan doen in een bibliotheek.'Misschien krijgt ze haar geheugen weer terug met nog een slag?'Ik keek hem raar aan.'Ik ga haar niet slaan!.Zei ik boos.'Moet ik het doen?'Vroeg hij.Ik gaf hem een tik tegen zijn hoofd.'Maar neen,zijn er geen andere oplossingen.''Ik denk van niet.''Je zou haar kunnen kussen maar dat heb je vast al gedaan.''Een kus verbreekt de betovering,dit is geen sprookje Tom.''Weet je dat heel zeker?''Komop feeën soldiers liefde?Wat is hier nu niet sprookjesachtig aan?''Dus een kus verbreekt de betovering?'In theorie wel,maar jullie hebben vast al gezoend dus we moeten een andere theorie vinden.'Na dat ze haar geheugen kwijt is geraakt heb ik haar nog niet gekust neen,Mompelde ik.'Awel doe dat dan.'Zei hij.'Dat wil ik wel maar er is een probleem.'Wat nu weer?Zei hij.'Ze is weg.....'

Reageer (1)

  • GLaDOS

    Air waar ben jij, kom tevoorschijn Dries wil je zoenen!!!! (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen