Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Imladris

    En daarom heb ik zo een verschrikkelijke hekel aan de extreme gelovigen >.>

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Die man is gek in z'n kop. Logisch dat Justin zo raar is, met zo'n vader.

    1 decennium geleden
  • UnicornMikey

    Hahahaha die reactie van RiannePaynex

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Oh My....
    This man is creepy, scary.
    LEAVE NIALL, AND LIAM ALONE.

    Snel verder...xx

    1 decennium geleden
  • Rianbows

    OMG HIJ WILT LIAM VERMOORDEN GVD KUT ARROGANTE KLOOTZAK JE GAAT DOOD DOOD!!!!

    (en toen ineens kwam Rianne in het verhaal) *Rianne POV*

    De deur ging met een ruk open. 'LIAM!' Riep Niall. 'Ik ben Liam niet.' zei ik. Niall keek me raar aan. 'Wie.. Wie ben je?' zei Niall. Ik keek hem even vaag aan en keek toen naar Justin en zijn vader. Ik liep naar Justin's vader toe en haalde het mesje uit zijn broek. 'Jouw moeder.' zei ik droog tegen hem. Ik liep naar Niall toe en maakte hem los. 'Wat doe je!' riep Justin's vader boos. 'Eeeh, ik bevrijd Niall, kan je dat niet zien?' zei ik lachend. De man keek me raar aan. 'Dat gaat zomaar niet!' riep hij kwaad. 'GODVERDOMME ARROGANTE KLOOTZAK! JE DENKT HELEMAAL DAT NIALL ZIEK IS IN ZIJN HOOFD OF ZO, MAAR DAT IS HIJ NIET! HIJ HEEFT GEWOON ZIJN WARE LIEFDE GEVONDEN! ALS LIAM EEN MEISJE WAS, WAS HET VAST NIET ERG GEWEEST! BULLSHIT! HELEMAAL BULLSHIT!' Riep ik kwaad. Justin en Justin's vader keken me met open mond aan. 'DUS NU, GA IK WEG! MET NIALL EN DAN GA IK NAAR LIAM EN DAN GAAN NIALL EN LIAM BIJ MIJ WONEN!' Riep ik nog steeds kwaad. 'NEE!' Justin's vader pakte mijn arm en gooide me op de grond. 'AUW KUT HOER!' Riep ik kwaad. 'Zo praat je niet jonge dame!' zie Justin's vader. 'HUU!' Ik begon te huilen. 'Doe eens normaal!' riep Niall. Ineens gingen alle ogen weer naar Niall. 'KIJK UIT NIALL!' Justin's vader haalde uit met een nieuw zakmes en Justin hield hem tegen. 'Justin..' zei Niall. 'Ja, ik red je.' zei Justin. 'VERRADER!' Riep Justin's vader, oke ik noem hem wel even Brolly. Brolly liep kwaad naar zijn zoon toe en wou hem slaan. Hij werd nu echt agressief. 'PAM PAM!' Ineens was de deur open gegaan en stond Liam daar. 'LIAM!' Riepen ik en Niall tegelijk. 'Hey Liam.' zei ik slijmerig. 'Rianne.' zei Niall. 'Oh ja, jij hebt met Liam.. Na ja dat is beter dan Sophia OKAYY WAAR WAREN WE?' Brolly lag op de grond en Justin keek hem spijtig aan. 'sorry pap.. Maar in het geheim ben ik dus ook gay. Iedereen mond viel open. 'PAM PAM PLOT TWIST!' Schreeuwde ik uit. Ineens ging de deur weer open. 'OMG HET ZIJN LOUIS, HARRY EN ZAYN NOG MAALS PLOTTWIST!' Riep ik weer. Louis en Harry pakte elkaars hand vast 'yehe Larry.' zei ik. Zayn liep op Justin af en pakte zijn hand. 'Dit is mijn vriendje pap, Zayn.' zei Justin. 'OMG IK BEN OMSINGELD DOOR DE DUIVEL!' Riep Brolly haha Brolly is een grappige naam. 'OKE KOM MEE ALS JE GAY BENT DAN GAAN WE ALLEMAAL NAAR MIJN HUIS!' Riep ik blij uit. Iedereen volgde me naar buiten.

    Eenmaal op het vliegveld pakte we het vliegtuig naar Nederland waar we daar naar mijn huis gingen..

    'Wtf.. Waarom hangen er allemaal posters van ons in jou kamer?' vroeg Liam. Hij keek rond en zag mijn mooie One Direction posters. 'Ja, jullie zijn dus ineens beroemd.' zei ik. 'Weer plottwist.' zei Niall en we begonnen allemaal te lachen..

    EN IEDEREEN LEEFDE NOG LANG EN GELUKKIG EN IK (RIANNE) WAS TRIO MET NIALL & LIAM.




    HAHAH mooie fantasie hea??? XD SNEL VERDER I LOVE THIS STORY SO MUCH!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen