Foto bij vingt-quatre

Nowhere but up
From here
My dear
Baby we can go nowhere but up
Tell me what we got to fear
We'll take it to the sky pass the moon to the galaxy
As long as you're with me baby
Honestly with the strength of our love
We can go nowhere but up

Er was nu een week omgevlogen, en Justin had geen twee de poging gedaan om allen met me te zijn. Oke ik gaf hem er ook niet echt de kans toe want ik was zo veel mogelijk bij de meiden, of met de rest van de crew of op mijn kamer. Ik zag hem vaak vragend naar me kijken en savonds belde hij me ook wel eens maar ik durfde hem gewoon niet onder ogen te komen. Volgens de Alfredo was ik veel afwezig en straalde helemaal op het podium. Ik had hem al een paar keer gezegd dat er niks was, Jaden was even hyper als altijd en nu zat hij naast me in de tour bus terwijl we aan het wii-en waren. 'Madison telefoon voor je.' Riep Justin van de keuken. shit ik had mijn mobiel daar laten liggen. Ik kwam aan gelopen en zag hem staan met een kwaad hoofd, 'wie is het?' 'Weet ik veel ene Nick.' Ik knikte en pakte mijn mobiel uit zijn hand. Dat is waar om Justin te vergeten was ik meer tegen hem gaan praten. 'Ey wat is er?' Vroeg ik hem. 'Je reageerde niet op je mobiel, maar toen Bieber op nam snapte ik al waarom.' Ik zuchten en rolde met mijn ogen. 'Sorry ik was even aan het wii-en.' 'uhu.. Maar ik moet gaan.' Zei hij en zonder iets te zeggen hing hij op. Ik draaide me meteen om naar Justin die scheinhijlig tegen de deur post aan leunden. 'Wat heb jij gezegd?' Vroeg ik hem argwanend. 'Niks hoor.' Zei hij en liep toen weg. Boos stampte ik hem achterna naar zijn kamer. 'Justin wat heb je gezegd.' Ik smeet zijn deur achter me dicht en nu stonden we tegen over elkaar. 'Ik heb meer tegen hem gezegd dan dat jij de afgelopen week tegen mij heb gezegd.' Ik keek hem kwaad aan. 'Ja Justin wat wil je dan?' 'Weet ik veel, ik weet het niet meer Madison ik wou er over praten maar je negeert me gewoon.' 'Ja..' Zei ik terwijl ik weg keek. 'Madison praat er gewoon over.' 'Nee Justin ik kan het niet niet, je verpest alles!' 'Jij verpest het door mij te negeren.' 'Wat wil je dan? Dat ik je alles vertel dat ik al mijn geheimen op tafel leg? Wat wil je Justin dat ik zeg dat die zoen fijn was? Dat ik zeg dat het me verward? Dat ik zeg dat mijn vader Michael jackson is...' Zo dra ik dat laatste er uit floepte drukte ik mijn hand voor mijn mond. 'Pardon?' Zei hij. 'Nee niks.' En met die woorden liep ik zijn kamer uit. Ik rende naar de meiden kamer waar Shara en Chloe ook al zaten. Zo dra ze zagen dat de tranen over mijn wangen liepen stopte Chloe met lezen en legde Shara haar mobiel weg. 'Wat is er gebeurd meis?' Vroeg Chloe. Ik keek ze even aan maar begon toen met praten. 'Vorige week heb ik met Justin gezoend, en het voelde zo goed maar ik kan het gewoon niet, hij is net pas over Selena heen en ik wil vrienden zijn straks is alles stuk.. en ik wil gewoon... en ik kan niet...' Maar voor ik verder kon praten voelde ik hun armen al om me heen. Op de gang hoorde we geschreeuw en binnen no time zwaaide de deur open en stonden de jongens daar. 'Is het waar?' Riep Justin kwaad. Alfdedo en Jaden keken hem alleen geschrokken aan en probeerde hem te kalmeren. 'Wat is er gebeurd? Wat heb je gezegd?' Vroeg Jaden me. Ik keek geschrokken naar de vijf mensen voor me, en bleef toen naar Justin kijken. 'Ja het is waar Michael Jackson is mijn vader...'


Sorry gisteren niks geschreven :( ik had toets week dus tot laat toetsen, daarna winkelen in rotterdam en savonds uit, bet gevoetbald dus daarom nu pas hoofdstuk, maar don't worry ik ga er zo heel veel schrijven, en voor de mensen die een Justin POV willen, daar duurt nog even maar voor hoofdstuk 40 komt er een Haha dikke kus en zo komt er nog een I love jullie xxx

Reageer (6)

  • bizzle14

    yeah straks nog eentje

    1 decennium geleden
  • BiebersJerry

    nu wil ik gewoon dat justin haar kust op een ofandere manier... hahahah :) SNEL VERDER! xx

    1 decennium geleden
  • Lufs

    Jaaaaah snel verder!!!

    OMG Unicorn123 die smiley is zooooo cool!!!

    (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Wowww dramaaaaa!!!
    Snel verder pleasssseee!!!
    WIL NIET WACHTEN PLEASSSEE VERDER xD :P

    1 decennium geleden
  • MikaylaMira

    ooooowwww drama :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen