Foto bij vingt-six

Sitting here, all alone
Watching the snow fall
Looking back at the days
We threw them snow balls
I can't believe
I'm putting the tree up by myself
I need you
And nobody else

Het enige wat al de hele week door mijn gedachte spookte waren haar lippen op die van mij, het enige waar ik de concerten door kon doen waren door haar. Maar het was zo raar ik mocht haar niet eens twee weken terug, en hoe zat het dan met Selena pas toen ze belde besefte ik dat ze me niks meer deed. Ik kon niet verliefd zijn op Madison en al helemaal niet nu ik er achter kwam wat voor geheim ze voor me achterhield. Naatuurlijk hield ze het niet alleen voor mij achter, maar ik kon er niet bij hoe kon ze het voor MIJ achter houden. En daar stond ze nu dan, dat kleine woordje wat ze zei wat me weer aan het twijfelen bracht over alles. 'Sorry.' Ik zag hoe de tranen over haar wangen rolden, het liefst was ik nu opgestaan en had ik haar in mijn armen genomen. Maar ik had net bij mezelf besloten me niet toe te laten geven aan de gevoelens. Geen enkel meisje zou mij meer krijgen, niemand zou mij ooit nog breken hoe Selena heeft gedaan. 'Het is al goed.' Zei ik haar en stond op. Oke het was hard. Ik liep langs haar en liep de kamer uit, zo dra ik de deur achter me sloot merkte ik hoe fout het was maar ik kon niet anders, ik zou haar ook alleen maar pijn gaan doen. Onderweg kwam ik de rest tegen en iedereen keek me vragend aan. 'Wat ik heb alleen met haar gepraat hoor het is gewoon goed.' 'Ook over doe zoen?' Zei Chloe. Ze was altijd zo scherp dat bewonderde ik aan haar ze zei dingen die niemand zou durven zeggen, alleen Madison misschien, ach Jusitn stop met aan haar te denken. 'Ach joh ik ben ook maar een jongen, ze weet best dat die niks betekenden.' Ik stond versteld van mijn eigen leugen en arrogantie. Ik zag iedereen een beetje kwaad kijken maar het enige wat ik deed was mijn schouders ophalen. 'Jongens we gaan even stoppen.' Riep Scooter en zo dra hij dat had gezegd kwam de bus tot stilstand, ik vond het niet erg even frissen lucht zou me goed doen. Ik liep naar buiten en voelde mijn mobiel trillen Juicy belt stond er, snel nam ik op. 'Joh Biezl.' Zei hij meteen. Ik grinnikte, 'Joh gast whats up.' 'Ja gast je bent morgen toch in holland voor twee weken? Ik ben deze week ook in amsterdam kom chillen.' 'Ja is goed ik zal vragen of Jaden en Fredo ook mee gaan.' 'Ja is goed, ik laat weten enzo.' We praten nog wat en toen hing ik op. Ik was wel blij dat we twee weken op de zelfde plek bleven en ik veel rust zou hebben, en nu Juicy J ook nog zou komen klaarde mijn humeur helemaal op. 'Justin we moeten praten.' Ik draaide me om en achter me stonden Jaden en Fredo. 'Ja whats up?' Vroeg ik ze. 'Justin ik geloof gewoon niet dat je haar heb gebruikt.' Zei Jaden meteen. Ik keek naar de grond die nu wel echt heel mooi leek, eey dat patroon kwam niet vaak voor, of wel maar keek ik gewoon niet vaak naar de grond. Oke Justin waar slaat deze gedachten nou weer op. Ik keek weer naar de jongens die me strak aan keken. 'Nee ik heb haar niet gebruikt ik vind haar leuk maar het gaat niet werken hoor.' 'Hoezo niet? omdat ze heeft verzwegen wie haar vader is?' weerkaatste Fredo meteen. 'Nee, omdat ik haar geen pijn wil doen. Alsjebliefd als ze er ooit tegen jullie over begint zeg dan gewoon dat ik niet te vertrouwen ben ofzo ik kan haar geen pijn blijven doen.' Een beetje verbaasd knikte hun, ik snapte het wel normaal gesproken als ik iemand leuk vind deed ik altijd zo haar mijn best om haar te krijgen. Ik vertelde ze nog snel over Juicy J, en toen kwamen de meiden naar buiten en ik kreeg van twee gezichten een teleurgestelde blik, en van de laatste kreeg ik een blik of ik niks voor haar was, haar blik bleef branden op mijn net vlies. 'Ze haat me heh?' Alfredo knikte. 'Ja ze verafschuwd je.'


Wauw the hunger games is zo'n goeie film <3 echt wauw ik raad hem jullie allemaal aan!!! sorry vandaag niet geschreven maar ik was weg, ik hoop dat ik het wel goed heb gemaakt met een Justin pov ^^ ook weer nieuwe abo's er bij ik ben echt blij met jullie dankjewel schatjes!! xxxx

Reageer (4)

  • xEloquence

    hungergames was geweldig! Ik moest de heletijd janken, hij was zooo mooi! FANGIRLALARM HAHAH

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    AM IN LOVEEEE PLEAAAASE SNELVERDER!

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Verder pleasseee!!!! :D
    IN LOVE WITH UR STORYY!! ;P

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    wil je alsjeblieft nog een deeltje schrijven ik hou echt zoveel van je verhaal!!

    en justin moet naar haar toe gaan en zijn excuus aan bieden want ze horen bij elkaar!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen