Foto bij vingt-neuf

Wait just a minute
Can you wait just a minute?
Baby girl just a minute
Wait just a minute, just wait just a minute
Well if you walk with me
Well if you take my hand babe
We can go to a place you ain't never seen before

Ik werd wakker met een kloppende hoofdpijn maar wel in een lekker warm bed, ik keek om me heen en zag dat ik gewoon in mijn eigen bed lach. Athans die in het hotel, ik sloot weer even mijn ogen en zag flitsen van de avond langs komen, hoe ik en Alfredo hadden gedanst. Hoe Jaden en Chloe nog al innig hadden staan dansen, hoe Shara met drie jongens had gezoend. Hoe ik bijna met een meisje had gevochten en dat Justin me weg had getrokken. Hoe we daarna naar het hotel waren gegaan en ook nog naar de stalling waar de tour bussen stonden. En even later nog dat we zelf muziek gingen maken in het concert gebouw. Ik pakte mijn mobiel er bij en bladerde dor mijn fotos, veel bewogen fotos, of fotos van een zoenende Chloe. Ik moest lachen en zag er opeens een filmpje tussen staan, na dat ik die had bekeken schoot ik in de lag. Maar meteen voelde ik een ander gevoel, waarom hadden Justin en ik gisteren normaal gedaan? Moest ik nu dan ook normaal gaan doen? Of hem gewoon negeren? Ik zuchten En liep naar de bad kamer ik zag dat ik blijkbaar te lui was om mijn uitgaans kleding uit te doen, dus deed die meteen uit en draaide de douche aan. Zachtjes zong ik mee met de radio -Ja in gebouwd in de douche- en deed er een dansje bij maar stopte maar snel toen ik misselijk werd. Ik pakte de sop en sopte me lekker in, ik deed mijn haar die vol zat met bier -Na deel aan Nederlanders-. Ik spoelde alles uit en stapte onder de douche vandaan. En hoorde mijn mobiel trillen en pakte hem snel. 10:13 Alfredo: Waar blijf je? 10:16 Alfredo: Sweetie, om 11 uur in het concert gebouw heh? Ik antwoorde snel terug en kleden me als een speer aan, rende toen terug om een lading water naar binnen te gieten en snel mijn tanden te poetsen. Het was tien over half elf toen ik naar beneden renden en snel een broodje van het buffet mee gristen. Ik was nog half bezig met mijn sneakers aan te trekken en renden op een sok verder naar het concert gebouw. Ik kwam dus half aan gekleed binnen terwijl ik een broodje naar binnen propten, ik zag veel verbaasde blikken en hoorde toen gelag. Even bleef mijn blik op Justin hangen die me onzeker aan keek, ik wist me ook niet goed een houding te geven maar rechte mijn rug. 'Oke iedereen is er, laten we eerst de eerste dansen voor vanavond door nemen. ' De hele middag hadden we geoefend en gelachen, gelukkig was na een kwartier mijn misselijkheid weg gegaan. Als we aan het dansen waren was het veel minder akward met Justin maar toch voelde ik me redelijk ongemakkelijk, vanavond zou Carly ook komen dus we moesten ook oefenen op haar liedje want daar zouden we ook op gaan dansen. Rond een uur of drie liet ik me dood op de grond vallen, wat een zware middag. 'Jongens omkleden over twee uur begint het.' Zei Alfredo. 'Kinderarbeid.' Mompelde ik. 'Zeik niet kleintje.' Zei Dave. Ik keek hem nep boos aan, hij was er gistere avond ook en hij was echt chill. 'Heb ik wat gemist?' Vroeg Jaden die opeens aan kwam lopen. Ik keek even van uit mijn oog hoek naar Chloe die meteen rood aan liep, Jaden hoefde niet mee te oefenen hij improviseerde altijd alles. 'Kom we gaan omkleden.' Zei Shara en ze trok me lachend mee.


Hallo schatjes, hier mijn nieuwe hoofdstuk en natuurlijk hoord daar een nieuw verhaal bij wat ik net vertelde haha Neem allemaal een kijkje, Ik en Tuts hebben hier ons best op gedaan Caution || Jason McCann Zet een reactie en een abo dan verschijnd snel het eerste hoofdstuk xxxx

Reageer (4)

  • BiebersJerry

    sneeel veeeerdeeeer :)

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • AgentNCD

    Snel verder!!!!

    xxx

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Niceee!! Verder pleasse!! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen