Foto bij trente

I'm running out of time,
where is my runaway love?
Searching low and high,
know that i'm not giving up

Ik stond in de kleine bad kamer en kreeg de liedjes maar niet uit mijn hoofd dus besloot ze maar gewoon te combineren en mijn eigen draai er aan te geven, gelukkig was ik alleen want mijn gezang wou ik de anderen niet aan doen. Ik begon met call me maby en ging over in boyfriend maar ik vond het leuker de girlfriend verzie te zingen. Ik stond wat raar te doen en aan het einde draaide ik me om. 'OH MY GOD.' Riep ik toen ik Shara zag staan met haar mobiel. 'Sorry het klonk zo mooi, ik moest het wel filmen.' 'WISSEN NU.' Riep ik uit en liep dreigend op haar af. 'Nee nooit.' Ik werd een beetje gefrustreerd, dit mocht niemand zien het was sowieso vals. Ik zetten nog een stap maar zo dra ik er nog een wou doen draaide ze zich om en sprinten de kleine kleedkamer uit. 'ROT WIJF KOM TERUG.' Zei ik en rende haar achter na. Ik wist niet waar ze heen was gerend maar gokte maar op de zaal, daar zou toch iedereen zijn. 'WAAR IS ZE?'Riep ik hard toen ik de zaal in kwam. Ik zag haar onschuldig op de grond zitten naast de jongens. 'Waar is je mobiel?' Zei ik dreigend. 'Weet ik niet.' Ik probeerde hem te vinden maar opeens verstijfde ik toen ik mijn stem door de zal hoorde galmen, ik keek op en zag mezelf in de spiegel zingen. Ik keek boos naar Shara die me met een grijns aan stond te kijken. Ik keek naar Nick die achter de knoppen stond, zo te zien had Shara haar mobiel aan hem had gegeven, die hij weer aan de biemer had gekoppeld. Ik zag dat Justin en Scooter binnen kwamen lopen, die zouden nog voor de laatste keer het geluid door nemen met Nick, maar ze keken een beetje verbaasd naar het scherm. Zo dra het filmpje was afgelopen zei Shara har. 'Ik heb nieuw talent ondekt.' 'Ja dat heb je zeker.' Zei Scooter. Ik keek hun even boos aan. 'Oke grappig allemaal.' En ik wou boos weg lopen. 'Waar ga je heen?' Vroeg Justin verbaasd. 'Ik ben net compleet voor schut gezet, denk je dat ik dan nog blijf?' 'Hoe zo voorschut? Weetje hoe goed je zingt.' Zei Scooter. Ik bleef even staan en keek iedereen stom verbaasd aan. 'Je heb je vader zijn talent.' Zei Alfredo. Even was ik van mijn stuk gebracht. 'Speel nog eens.' Zei Justin. Ik zag hoe ze het filmpje nog een keer afspeelden. 'Luister dan.' Zei Chloe. Even sloot ik mijn ogen en richten me alleen op mijn stem, even was ik stom verbaasd van wat ik hoorde, het klonk inderdaad best mooi. 'Hu?' zei ik verbaasd. 'Dat was zo goed!' Riep opeens een anderen stem. Met een ruk draaide ik me om en keek naar mijn half zusje. 'PARIS!! Wat doe jij hier?' Riep ik uit. Ik rende op haar af en sloot haar in mijn armen. 'Ik heb je gemist zus.' Fluisterde ze in mijn oor. 'Hoe lang blijf je?' 'Twee dagen, ik heb alles met Scooter geregeld.' Meteen liet ik haar los en renden op Scooter af. 'Dankje.' 'Geen dank meis.' Ik stelde aan iedereen aan Paris voor. 'Oke, ik breng Paris naar de vip ruimte jullie gaan nu klaar maken over een uur begind de show de eerste fans worden zo binnen gelaten.' Iedereen knikten en ging doen wat die moest doen. Ik gaf Paris snel een knuffel en liep met de meiden mee.


voor ik naar school ga nog een hoofdstukje I hopelijk you like it? Laat me weten wat je van mijn verhaal vind en kijk bij de nieuwe story van mij en Tuts dat zou ons heel blij maken! Ik hoop dat als ik vanmiddag thuis kom ik veel reacties en kados heb, dan schrijf ik met een goed gevoel nog een hoofdstuk xxxx

Reageer (3)

  • xEloquence

    ILOVEit! Snel verder pleasee(flower)

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    i like it woeeh\

    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    love itttt . <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen