Foto bij trente-deux

I remember when my heart was young
You were still bigger than me
Is that the reason that you stayed
Most would've got rid of me
Now the boys in the school yard
Can't think my hugs and my kisses are from her
When ain't pushed over no more babe

'Madison wil je even mee komen naar Scooter?' Vroeg Ryan Good. Verbaasd keek ik de kring rond, hij wast nooit serieus en hoezo wou Scooter me spreken, dit is foute boel. Ik zag dat Twist me een knipoog gaf en dat gaf me de moed om mee te lopen. 'Wat moet Scooter van me?' Vroeg ik. 'Hoor je zo wel nieuwsgierig aagje.' Ik keek hem nep boos aan en samen liepen we naar het Concert gebouw waar Scooter heel de dag zou zijn. Hij bracht me naar een kamer en daar zat Scooter samen met een vrouw die meteen op me af kwam. 'Hallo meis, jij moet Madison zijn.' Het was met echt eem vraag maar toch knikte ik. 'Ik ben Pattie de moeder van Justin, Scooter dacht dat je het wel fijn zou vinden als ik bij dit gesprek ben omdat je familie er nu met kan zijn.' Ik knikte dankbaar ook al had ik geen flauw idee waar het gesprek over zou gaan. 'Ga zitten Madison.' Zei Scooter. Een beetje nerveus keek ik hem aan, 'Je heb geen idee waar ik je over wil spreken heh?' Ik schudden meteen mijn hoofd. 'Nou luister, ik wil niet zeggen dat Jusitn fans verliest of iets, maar hij heeft een imago en dat imago is vooral voor meisjes. En jou filmpje van van de week heeft me aan het denken gezet. Ik weet hoe goed je kan dansen en dat je een hele show vol houd, en je heb een super leuk karakter. Jij zou zo veel fans kunnen krijgen en niet alleen meisjes Ik denk dat je ook genoeg mannelijke fans zult krijgen.' 'Uhm waar heb je het precies over?' Vroeg ik een beetje verbaasd. Ik hoorde Ryan grinniken, maar ik besteden niet te veel aandacht aan hem. 'Ik heb het al met je oma overlegd want na dat jij met ons mee op tour ging heeft zij nu de voogdij over jou omdat je tijdens de tour negentien word, je oma vind het helemaal goed en staat achter jou keuze.' 'Welke keuzen?' Vroeg ik een beetje argwanend. 'Madison ik wil je een platen contract aan bieden.' Ik zat als de hele tijd te wiebelen op mijn stoel, maar ik schrok zo van zijn worden dat ik te ver naar achteren leunden en viel bijna op de grond, het was dat Ryan optijd bij me was. 'What?!' Riep ik uit. Pattie legde haar hand op mijn schouder. 'Zullen wij er even samen over praten en dat we over een kwartiertje aan Scooter je beslissing geven?' Een beetje suffig knikte ik en wou op staan. 'Nee niks jij blijft zitten, die twee mannen gaan maar lekker even wat drinken halen in het hotel, en ook voor ons.' Pattie maakte me een stuk minder nerveus, en Ryan en Scooter stonden op en liepen weg. 'Maar ik kan helemaal niet zingen.' Zei ik meteen tegen Pattie. 'Meisje jij kan zingen geloof me.' 'Ja misschien klinkt het wel mooi, maar er zijn zo veel betere artiesten dan mij, en ze gaan natuurlijk alles van me verwachten omdat ik "de dochter van" ben.' Zei ik een beetje triest. 'Ik ken jou vader natuurlijk niet persoonlijk, maar geloof me, ik denk dat die trots op jou zou zijn. Maar het is een keus die jij maakt als jij het echt niet wil moet je het niet doen.' 'Ik weet niet of ik het wil.' 'Wat houd je tegen?' 'Dat ik dan geen prive meer heb.' 'Maar je gaat bekent maken dat je Michael Jackson zijn dochter bent..' 'Ja dan heb ik ook geen prive meer.' 'Precies.' 'Ik kan het altijd proberen?' Vroeg ik een beetje onzeker. 'Het is jou besluit maar weet wel dat je er niet alleen voor staat.' Ik knikte. 'Oke ik doe het.'


Kom net terug van de training heb mijn trainingspak kleding nog aan, en ik zag jullie reacties wou zo lief!! Dank jullie wel :$ Ik ben zo vrolijk geworden!! Jullie zijn de beste abo's ooit!! Ik geef jullie nu een dikke knuffel en een pepernootje -kruitnoot- Als ik morgen voor 12 uur weer zo veel reacties heb krijgen jullie een Justin stukje oh en als jullie willen dat er iets gebeurd -niet dat ze samen komen maar iets anders- zet in je reactie dat doet mij weer inspiratie op ^^ nu ga ik douchen xxx

Reageer (7)

  • xEloquence

    OMGGGGG YES IKNEW IT! LALALALALALALA SNEL VERDEEEER

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    I want to make a deal and every deal comes with a price.
    Sorry obsessed much. Het grappige is dat het een beetje jou schuld is. Als jij niet vertelde hoe geweldig Once Upon A Time was, was ik het nooit wezen kijken. MAAR IK BEN ZO BLIJ DAT JE HET ME VERTELDE.
    Oké ik schrijf nu nog snel hoofdstuk 44 en jij maakt je Justin hoofdstuk ;-)
    MWHUAHUA love you x

    1 decennium geleden
  • Lufs

    Verder..... :P wacht op hoofdstuk...

    1 decennium geleden
  • xeemmaa

    oh pattie wat ben je geweldig ;)

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    yeaah snel verder met je GEWELDIGE verhaal ;) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen