Foto bij XXXII. Not such a good Idea

Hier Klik ik als de foto niet toont of niet goed zichtbaar is. > aand... TRUE to that... voor mij toch ;D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • RandomlyEva

    Nu begin ik Cecilia te vetrouen gnagnaxx groetjes gestetoortede evaxx

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Oppassen wat ik zeg, gaat Aro mij anders veranderen? Whahahahaha!! Ben niet bang voor Aro of Cici, nee, echt niet, Aro zou ik eerder afkeurend aankijken, want Nessie gebruiken om CICI zo terug te krijgen en of pijn te doen, maakt mij BOOS!!
    Cici is een schatje en of ze nu vampier is of niet gevaarlijk of niet, ik zou haar helpen en beschermen, ookal kost dat mijn leven!!!

    Jane vind ik zelf ook opzich wel vet, alleen vind ik haar soms wel een krengetje, Alec is dus voor mij meer een super hotte, leuke personage, waar ik wel meer van wil weten enzo, hij is zo mysterieus dat het mij veel vraagtekens geeft!!
    Hahaha de reacties nemen vaak wel veel in beslag ja.. Maar daarom is je hoofdstuk niet minder lang.. XD

    Je verhaal is en blijft super, Marcus vind ik zelf ook wel iets hebben, Caius valt wel mee, al begin ik nu wel anders naar hem te kijken. Ik zou het helemaal niet erg vinden om in vampier veranderd te worden, al zal ik mij nooit aansluiten bij ARO, ik vind hem maar niks, al zal ik ook niet echt mensenbloed gaan drinken ofso, dat lijkt me walgelijk, om mensen zo te beroven van hen leven. Ze hebben al zo'n kort leven, als ze niet vampier zijn!!!

    Snel verder
    Voor dat ik je andere broekspijp te pakken heb XD

    XxX

    1 decennium geleden
  • BOOKWURM

    CICI RULEZSS! Yeayyy!!
    Oh jij bent werkelijk zo gemeen voor mijn lieve Alice hé?
    Mag je haar niet ofzo XD?
    Najaah snel verder of ik bijt ook in je been

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Snel verder! <333333

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen