Skyler
'Ik heb croissantjes, zuurtjes, gummi beertjes, melkchocolade, fruitsalade, jus d'orange, M&M's, cake, kippenpootjes...'
'Kippenpootjes?' Mackenzie keek me verbaasd aan. 'en je gaat dat ook echt allemaal op eten?' Ik knikte.
'Wat heb jij meegenomen dan?' vroeg ik.
'Twee broodjes met salami, een flesje fanta en wat suikerklontjes voor het paard.'
'Om te beginnen zijn er meerdere paarden, ten tweede heb ik gezien dat je een appel in je rugzak deed en ten derde: salami serieus? Je gaat Salami eten als er een jongen is die jou heel leuk vind!'
'Wat?' vroeg ze verbaasd.
'Liam vind je leuk!' zei ik simpel. 'Hij vind je leuk en knap en al dat soort dingen.'
'Hoe weet jij dat?' vroeg ze verbaasd.
'Ik heb ogen in mijn hoofd, je wilt niet weten hoe vaak hij naar dat kontje van je kijkt,' zei ik grijnzend.
'Ik heb geen kontje,' zei Mackenzie bars. 'En nu lopen vreetzak anders sla k op die dikke billen van jou.'
'Hé ik heb helemaal geen dikke... au!'

Mackenzie
Skyler kon niet stoppen met eten. Ze begon aan een zak zuurtjes, daarna at ze haar croissantje, toen de melkchocolade, toen begon ze aan de M&M's en nu wilde ze aan de cakejes beginnen.
'Oké stop met eten,' zuchtte ik. Ik pakte het doosje met cake uit haar handen en stopte het terug in haar rugzak. 'Je word nog eens kogel rond.'
'Natuurlijk shoot the Messenger!' riep Skyler boos uit. 'Ik kan er niets aan doen dat Liam naar jou kont... au! sla me niet! Hé geef mijn rugzak terug... Nee... au... niet de cake...' Skylar keek met een grote pruillip naar de caké die op de grond lag. Het was niet mijn bedoeling geweest om het op de grond te gooien, maar ik kon er niets meer aan veranderen. 'Moordenaar!' brulde Skyler uit.
'O for Gods sake! Doe niet zo dramatisch!' riep ik uit.
'Demon, duivel, kindereter!' ik draaide met mijn ogen en begon alleen verder te lopen. 'Je hebt het richtingsgevoel van een bezem als je zonder mij verder loopt raak je verdwaald!'
'Wel ik zal tenminste niet verhongeren, want ik heb jou rugzak bij me!' binnen no time stond ze naast me.
'Mag ik mijn rug zak terug?' Ik zuchtte. 'Geef me mijn rugzak terug!' Skylar sloeg haar armen over elkaar en keek me boos aan. 'Geef me mijn rugzak terug of ik zeg tegen pappa dat je met Liam geslapen hebt!' Het was even stil. 'Ik meen het, als je me mijn rugzak niet geeft bel ik hem nu op.'
'Lieverd je telefoon zit in je rugzak en waarom denk je dat vader je zal geloven.'
'Omdat jij vanochtend raar deed, een kater had en niet in ons bed lag toen ik midden in de nacht wakker werd.' Ze gaf me een gemene grijns.
'Er is niets tussen mij en Liam gebeurd,' zei ik rustig.
'En wie gaat pappa geloven. Jou of mij?'
'Hier is je rugzak.'

Reageer (6)

  • Dahlias

    Haha war is die Skylar ook een eigenwijze trut xD

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    SNOEPJESSSSSSS
    oke, ik moest gewoon reageren toen ik de foto's zag. Nú ga ik lezen :)

    1 decennium geleden
  • LoveStylesx

    Ge-wel-dig meer hoef ik niet te zeggen haha

    1 decennium geleden
  • Lexia

    Haha dat soort situaties herken ik.
    Ik vind het leuk dat er paarden in deze story komen :D
    Vandaar mijn naam Lexia
    Ghehehe
    Das mijn dunnedikzakpaardje

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    Chantage tussen zussen... Story of my life!!! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen