Foto bij 8-Emma Tate.

ik ga proberen wat langer te schrijven weet nog niet of het lukt leptop crasht en ik zit er mee in bed dus ja!

Emma Tate :

Niall was net bang naar boven gevlucht.. En ik zelf weet dat die erg bang is voor dit soort geluidjes en weet dat ook wat hem weer zal kalmeren dus ik zal zo even naar boven lopen met een warme kruik een kopje thee en een reep met chocola. ' Daar zitten we dan met z'n tweetjes' meld ik mee aan Zayn die nog steeds relaxt op de bank zit als of er niets is gebeurt. Ik sta op en loop naar Niall zijn mooie keuken, ik maak voor mezelf ook meteen een extra kopje thee 'ZAYN! Ook Thee?' en ik kijk even met me hoofd om het hoekje en zie hem knikken. 'Ik help je wel even' zegt hij en komt al aan voor dat ik nog maar kon protesteren. ' Okee, pak jij dan maar 3 glazen' vraag ik aan hem. Of beveel ik hem eigenlijk hahah. Ik pak de chocola uit mijn tas en pak voor Niall van de euroshopper kan gewoon ik vind die zelf ook altijd het lekkerst, de melkchocola met hazelnoot ''Hmmmm!'' even in mijn eigen wereld enzo. Ik zie Zayn me raar aan kijken.. ''Haha, dat klonk vast heel verkeerd, maar ik ben nogal verslaaft aan deze chocola.. welke smaak wil jij ?'' ik leg nog van elke smaak 2 repen neer. Als Zayn gekozen heeft pak ik nog van alle smaken 1 reep en leg die op het bordje bij Niall zijn Thee. Op dat moment gaat de magnetron wat betekend dat de kruik na 2 minuten lekker warm is geworden ik pak zelf ook gauw mijn pyjama mee uit me koffer en doe die onder mijn ene arm en neem de rest mee met Zayn achter mij aan de trap op. Ik klop even op Niall zijn deur, '' Moppie,ik heb warme kruik, Thee én 3 repen Chocola..'' ik zet alles even naast hem op het nacht kastje, en hij gaat verzigtig recht op zitten met een scheef lachje, en ik leg de kruik rustig op zijn buik ter wel ik mijn pyjama aan de andere kant van het bed gooi. ''Voel je je al weer wat beter'' vraagt Zayn na zoon 5 minuten stilte, het was niet echt een vervelende meer een vermoeide en genietende met mijn kopje thee Niall, en Zayn's warmte en mijn chocola. Het enige geluid wat we net dat ook steeds hoorde is als er iemand van zijn thee nipte of een stukje chocola afbrak. 'Zayn , blijf jij eigenlijk ook slapen?' vroeg ik vervolgens. Ik zie hem even naar Niall kijken ' Van mij mag je , je weet waar je kamer hier is.' zegt Niall die zijn schouders op haalt. Vervolgens kijkt Zayn mij aan ik glimlach even naar hem zo dat hij al genoeg weet. '' Ik ga even mijn pyjama aantrekken me haar vlechten, en mijn tanden poetsen ik ben zo terug'' meld ik de jongens even mee en zet gauw mijn lege thee glas op het nachtkastje, en neem nog stiekem een stukje chocola. Ik pak mijn vaste tandenborstel van hier waar uiteraard 1D op staat wat me doet glimlachen. Ik doe er tandpasta op en begin mijn tanden te poetsen, als ik daar mee klaar ben borstel ik mijn haren door spuit het luchtje van de jongens erin, en de bodylotion ja, ik heb rare acties.. en ik trek nog even snel mijn pyjama aan en doe mijn vuile was in de wasmachine die ik morgen ochtend even aan zal zetten. Zayn was onder tussen ook al omgekleed, en nog even bij Niall gaan zitten. Ik glimlach naar de 2 knap uit ziende jongens, met allebei wat rode wangen, met namen Niall, zelf heb ik ook rode wangen van de vermoeidheid. ''Weltruste Zayn' zeg ik hem liefjes, waarna ik hem een knuffel geef en een kus op zijn wang '' Weltruste Em'' zegt hij met zijn practige warme stem terug waardoor meteen alle donshaartjes opspringen, hij knuffelt me nog even stevig maar voorzichtig terug. ''truste lad, '' zegt hij nog tegen Niall en ze geven elkaar nog een jongens hugg , ''goodnight Zaynie''. Zayn verlaat de kamer en ik stap het bed in bij Niall als ik eenmaal lig trekt Niall me naar zich toe '' Weltruste Lieve Emma'' ''Weltruste Lieve Niall,'' hij drukt nog een kus in me haren en ik val op zijn borst in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen