Foto bij | 52.

Forsythia: Het antwoord is dat ze een stelletje zijn. c: Ik ben gewoon helderziend ^^


Lees alsjeblieft de spoiler onderaan !!!!!!!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Creator

    Ik heb geen opmerkingen :)

    It's not just that easy || harry edward styles is een leuk verhaal ^^
    &
    Kicking And Screaming - one direction
    en het vervolg hierop
    Pushing and Pulling - one direction

    en mijn eigen verhaal ^^ :

    The Unknown Girl

    1 decennium geleden
  • Nephilimx

    Dancing in the rain (Niall) <3
    Snel veder <3

    1 decennium geleden
  • JxStyles

    Uuuuhm volgens mij is je schrijfstijl prima. Maar als je wil heb ik wel wat tips die niet op jou schrijfstijl gebaseerd zijn maar gewoon tips zijn.

    -let op dat je gebeurtenissen niet te snel op elkaar volgen dus niet het ene stukje een bosbrand en het volgende stukje een berovin.
    -let op dat je de gebeurtenisseb biet tw langdradig maakt.
    -let op dat de pauzes tussen de gebeurtenissen niet te saai worden.
    -let heeeeel goed op je grammatica en schrijffouten. Niet zoals ik nu XD
    -be youself! En schrijf niet inder dwang. Ik weet dat mensen Van je verwachten dat je iedere dag wat post maar als je een keer geen zin hebt of iets in die richting ga dan geen afgeraffeld stukje plaatsen.

    En storyyyysssss
    Eeehm zelf ben jij nu mijn favoriete. En ik ben zelf bezig met een story die hopelijk volgende week online komt. Hier is de proloog:

    PROLOOGIk ben neergeschoten.En het is nog onaangenamer dan ik me had voorgesteld.Ademhalen vereist ongelooflijk veel inspanning. Dat ik onsterfelijk ben betekend niet direct dat ik geen pijn voel. Maar de pijn is niet het ergste. De verdovende pijn is niet het ergste. Ze hebben haar. Ik heb zo veel tijd in haar gestoken. Ik was er bijna. Zo dichtbij.En nu is ze weg. Ze wisten donders goed wat ik met haar wou doen. En dat is ook precies waarom ze haar hebben meegenomen. Dat is precies waarom ze mij hebben neergeschoten. Ze weten wat ik ben. Ze weten dat de enige manier om mij uit te schakelen, maar tijdelijk is. Me neerschieten was hun enige oplossing. Anders had ik ze met mijn blote handen verpletterd.Ik ben sneller dan hun.Ik ben sterker dan hun.Ik ben onsterfelijk.Ik ben een duistere engel.


    Laat me weten of je het wilt lezen! Als je wilt stuur ik de link van de story in je gastenboek zodra die online staat

    1 decennium geleden
  • Pale

    Deze is ook goed (;

    1 decennium geleden
  • Pale

    freestyle's verhalen.
    Allemaal geweldig.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen