Foto bij Trente quatre

You always going out you're way to impress these Mr. Wrongs.
But you can be yourself for me, I'll take you as you are
I know they said believe in love is a dream that can't be real
So girl, lets write a fairy tale and show 'em how it feels

Ik zong de laatste noten van het liedje en keek op, het leek wel of heel de ruimte voor het raam gevuld was met mensen. Ik keek even verbaasd want mijn gedachten bedrogen me niet het was ook zo. 'Kom maar even deze kant op.' Zei Scooter door de intercom. Ik liep via de deur naar de anderen kant van de kamer en zag veel verbaasde of blije gezichten voor me. 'Jij?' Was het enige wat Justin zei, zijn blik kon ik niet helemaal plaatsen. 'Jij bent zo goed!!!!' Riep Chaz die me lachend omhelsde. 'Dank je Chazzie.' Ook Ryan trok me in een knuffel en ik zag dat Chloe en Shara me trots aan keken. Ik werd verlegen van al de aandacht die ik kreeg. Met een ruk ging de deur open en stond er een donkere jongen in de deur opening 'Brandon!' Riep Justin luid. 'Maejor Ali voor jou Biezl' Zei de jongen. 'OH MY GOD' Riep Shara en rende zo wat op hem af, ik zag Ryan even een rare blik in zijn ogen brengen maar ik kon niet die niet echt plaatsen. Shara vroog Ali bijna om zijn hals. 'Dus Scooter voor welke van de drie meisjes lied je me komen?' Vroeg hij na dat Shara hem los had gelaten. 'Die kleine daar.' 'Ik ben niet klein.' Zei ik terwijl ik hun boos aan keek. 'Ik ben nog groter dan jou dus jij bent klein.' Zei Jaden. 'Maejor Ali, je mag Brandon zeggen maar doe maar Ali.' Zei hij terwijl hij me een knipoog gaf, en een kus op mijn hand. Ik voelde hoe mijn wangen rood kleurde en keek verlegen weg. Recht in Justin zijn ogen die meteen weg keek. Ja wat moet je nou Bieber jij gebruikte me alleen dus ga nu niet jaloers doen, dacht ik boos bij mezelf. 'Laat horen wat je heb.' Zei Ali nu tegen Scooter, die meteen de drie opgenomen liedjes afspeelde. 'Wouw talent.' Zei Ali na een paar minuten. We hadden met zijn alle in de studio gewerkt en samen met Justin en Jaden had ik ook nog een liedje op genomen het was meer voor de lol maar het sprak Scooter erg aan. Ook nog een duet met Ali 'Dit is wel genoeg voor vandaag.' Zei Pattie die volgens mij werkte dat ik bijna aan het instorten was. Justin en Jaden waren vooral druk maar ja Justin heeft ook ADHD en Jaden spoort gewoon niet. Chloe, Shara, Chaz en Ryan waren twee uur geleden al weg gegaan met Ryan Good. Ik keek op de klok half negen en we moesten nog eten. 'Kom Beauty dan gaan we nog even naar de kantine.' Zei Ali. Jaden en Justin waren nog wat aan het klote met de microfoons. Pattie en Scooter moesten nog dingen bespreken dus ik besloot maar met Ali mee te gaan. Ik voelde me echt verlegen naast hem, hij was echt knap en zeker geen player ofzo. 'Dus hoe zit het tussen jou en Biezl?' vroeg hij nieuwsgierig. 'We hebben ooit gezoend maar hij gebruikte me alleen maar dus hij kan de pot op.' Zei ik een beetje vaag. 'Hoezo heeft hij je gebruikt?' Vroeg hij met een scherpe onder rand. 'Hij wou Selena vergeten.' 'Dat had ik niet van hem verwacht, en al helemaal niet aan de blikken die hij je gaf ik dacht eerder dat jullie een geheime relatie hebben.' 'Nee hoor ik ben singel.' Ik horde hem grinniken. 'Oh dus dit kan ik gewoon doen?' 'Wat?' Maar voor ik helemaal besefte wat hij deed, had hij me al zacht tegen de muur aan geduwd en drukte zijn zachte vollen lippen tegen die van mij. Wauw hij zoende goed, niet zo goed als Justin maar Justin moest ik vergeten, ik opende mijn ogen en keek verlegen op. Maar meteen viel mijn blik op iets achter Ali, Justin.


Lange school dat I hate it!!! Bedankt Aperecium Ik was vergeten dat ik al bij dertig ben haha. Dank jullie voor de reacties jullie zijn zulke lieve abo's ik hou echt van jullie!!! Ik probeer vanavond nog een hoofdstuk te maken maar denk niet dat het me lukt of jullie reacties moeten me heel erg opvrolijken ^^

Reageer (8)

  • iceprinces14

    Omggg ik gilde het uit toen ik dit las....

    1 decennium geleden
  • BiebersJerry

    dramaaaaaaa :o nooooo Justin past perfect bij madison :(

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Hahaha no thanks!

    Oei oei drama is coming.. Ben heel erg benieuwd! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    Oehhhh snel verder (flower)

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    MWHUAHUAHUA I LOVE IT

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen