Air pov

Sorry gays ik heb bijna examens:heel druk schema dus.
Dus de volgende hoofdstukken zullen pas verschijnen na 16 december.
Im so sorry

Ik was juist in een heel intressant gesprek verzeild met Bram als ik gestoord moet worden."Code rood"Fluistert Blue naar me toe.Ik kijk naar Animal die knikt.Code rood wat moet dat nu weer beteken.Ik laat me overhalen en met tegenzin ga ik weg na nog een blik naar Dries te hebben geschonken natuurlijk."Wat is nou het probleem?"Hijg ik als we de zaal hebben verlaten en door de gangen hebben gerend naar de bibliotheek."Icy en Irene."Zeggen ze tegelijkertijd."Wat is ermee?""Ze vechten met elkaar""Het zijn geesten en nog volwassen ook laat ze hun eigen problemen oplossen"Snauw ik.Ik kon niet geloven dat ik werd ingeroepen om twee geesten te laten stoppen met ruzieen."Je begrijpt het niet he Air?""Als ze niet stoppen komt er een tijdbreuk.""Jaja een tijdbreuk in het universum en dan gaan we allemaal dood omdat een vande twee niet heeft bestaan dat veranderd drastisch ons leven."Blabla bla"Maar dan pas besef ik wat ik heb gezegd."Kom mee"Zeg ik en ik haast me,op een sneller tempo dan ervoor,naar de bibliotheek.Het lijkt ordelijk te zijn.Maar zodra aangekomen aan de verboden sectie zien we alle boeken liggen op de grond."We moeten het boek vinden"Gilde we alle drie.Hevig gingen we op zoek naar het boek."Het zal niet lukken het is als een naald in een hooiberg"Zegt Animal na een tijdje."Nee het is een boek in een boekenberg"Kaatst Blue terug naar Animal."Komop niet vechten dan komen we in de problemen."Jajajaja maar dan zal jij weer gered worden want jij bent zo belangrijk en krijgt alle geluk.""Wat?"Verbaast kijk ik op van het boek."Onee,omdat Irene en Icy ruzie hebben krijgen jullie dat ook!"Schreeuwt Animal.Ik wou me ook wel verzetten maar ze kaatste beledingen op me af die ik niet kon verdragen."En het verbaast me niet wat je vriendje allemaal wou doen met jou.""Zeg dat nog is en je krijgt geen belediging over je lippen meer.""Ze grijnsde."En het.Ik kon het niet meer aan en sloeg haar in het gezicht.Ik was witheet van woede en zei blijkbaar ook.Ik trok mijn wapen.Dit moest nu stoppen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen