2
laure pov
je word wakker door je wekker . je stapt vermoeid uit je bed . en je kijkt om je heen .
je gaat naar de badkamer en je kamt je haren en
dan besef je morgen moet ik voor het eerst naar je nieuwe school. van schrik laat je je kam vallen . plots staat an achter je. en ze zegt goeiemorgen. je draait je vlug om en kijkt haar met grote ogen aan .plots komen allemaal slechte herineringen terug naar boven van toen je moeder je sloeg. je krijgt tranen in je ogen. an ziet het en vraagt wat er scheelt . je zegt niets en je loopt naar je kamer.
justin pov
je moet heel de tijd aan laure denken. je vraagt je af waar ze woont en waar ze op school zit meschien zit ze in men klas.bij die gedachte krijg je een grote glimlach op je gezicht. plots vraagt je moeder waarom je moet glimlachen . je antwoord niets hoor en krijgt een nog grotere glimlach op je gezicht. je gaat naar boven en je gaat op je bed liggen.
laura pov
an klopt op de deur van je kamer en je zegt kom binnen. an komt binnen. ze vraagt of je brood wil gaan halen . je knikt. ze heeft je geld en je loopt naar beneden je doet je jas aan en vertrekt naar de bakker.
justin pov
je hebt zin om te gaan wandelen dus je gaat naar buiten en begint te wandelen door de straten.
laure pov
je komt net uit de bakker met 2 zakken vol brood .
je bent op weg naar huis maar plots scheuren je zakken en al het brood valt eruit . je begint te lachen . en mensen kijken raar naar je maar je blijft maar door met lachen. dan komt er iemand naast je staan kijkt om en je ziet dat het justin is. je moet nog harder lachen en justin kijkt je niet begrijpent aan . je begint te vertellen over de zakken die scheurden en endat het brood er uit viel je wijst naar het brood.justin begon mee te lachen. het brood zag er niet echt smakelijk von je. je begon het rood op te rapen en justin hielp perongelijk raakten julie elkaars hand toen je het door had keek je verlegen en justin deed hetzelfde na al het brood was opgeriumd zij je ik moet weg. toen je wou weglopen hield justin je tegen . hij keek me aan . zou ik je nummer mogen vroeg hij . je zei ja tuurlijk je wisselden elkaars nummers uit. en dan zei je nog doei en iep weg naar huis .
Er zijn nog geen reacties.