Foto bij Trente six

All you gotta do is read the signs, the exit is to the right
I don't know your name, but love your smile
I love the way you put it down, down, down, down

'Madison?' Zei een zachte lieven stem. Zonder na te denken liet ik me in Jaden zijn armen glijden. 'Stil maar meisje, Justin weet niet wat hij zegt.' 'Jewel Justin heeft gelijk.' 'Nee Madison ik wil niet dat je zo denkt.' 'Maar hij heeft gelijk.' 'Madison nee, Ryan en Chaz zijn heel boos op hem en Chloe heeft hem geslagen, Shara is je achter na gegaan maar kon je nergens vinden.' 'Nou hier ben ik.' Zei ik snikkend. 'Kom Madison we moeten terug het regent straks word je ziek.' Even wou ik hem tegen spreken maar bedacht me toen dat hij gelijk had. Samen stonden we op en liepen terug naar het hotel, het bleek dat ik gewoon door wat zij straten was gerend en gewoon ergens halve wegen terug was gerend zonder dat ik het door had. Ik zag iedereen behalve Justin zitten en meteen lied ik me in Pattie haar armen vallen. 'Kom meis vanavond slaap je bij mij.' Chloe en Shara gaven me een knuffel en zeiden dat ze mijn spullen al bij Pattie hadden neer gezet. Ik bleef maar huilen, Chaz gaf me nog een kus op mijn hoofd en Ryan trok me in een dikke knuffel, daarna liep ik achter Pattie aan naar boven. Ze ging op bed zitten en trok me naar zich toe. 'Huil maar meisje, ik weet wat er is gebeurd en Justin is nog niet jarig. Maar je moet weten dat Justin van je houd, hij is jaloers ook al is hij te trots om dat aan je toe te geven.' 'Hij haat me.' Mompelde ik door wat snikken heen. Ik kroop tegen haar aan terwijl ze me troosten, dit was wat ik al die jaren heb gemist een moeder vigeur. Toen ik een beetje gekalmeerd was trok ze me mee naar de badkamer en lied het bad vol lopen en gooide er volgens mij een halve liter lavendel olie in. 'Jij gaat lekker in bad, ik ga even met Justin praten. Neem maar je tijd, vanavond slaap je hier en niet op de verdieping met de rest van de jongeren, jij heb je rust nodig.' Ik knikten en toen ze de badkamer verliet kleden ik me uit en hoorde iets zwaars op de grond vallen. Ik zag dat het mijn Iphone was, ik pakte hem op en ging het bad in en opende Whatsapp. 21:34 Nick: Waarom praat je zo weinig? 21:55 Shara: Waar ben je? 21:56 Chloe: Sweetie laat iets van je horen. 21:56 Ryan: Chaz heeft Justin geslagen, waar ben je? 21:57 Chaz: Meis waar ben je? Ik ben met Justin op onze kamer hij huilt, en niet omdat ik hem heb geslagen.... 21:58: 0766513426: Ey je had nog niks van je laten horen dus ik had Justin gebeld en kreeg Chaz aan de lijn hij vertelde me wat er is gebeurd, het spijt me dit is mijn schuld, ik had je niet moeten zoenen, maar weet wel dat ik je niet gebruikten x MA Er stonden nog wat berichten tussen van Paris en oma, ik antwoorden de meeste mensen snel zetten Ali zijn nummer in mijn mobiel en legde mijn mobiel weg, ik ging maar eens naar Pattie luisteren en genieten van dit lekkere warmen bad. Ik merkte nu pas hoe moe ik echt wes, en niet moe omdat ik wou slapen, maar moe van alle dingen die ik in deze korte dagen had mee gemaakt, ik had er zelf nog niet over na gedacht hoe veel het eigenlijk is. Ondekt worden, nummers opnemen, dansen met Justin en zijn Crew, de ruzie's met Justin ik zuchten diep. Na een half uur besloot ik er uit te gaan en droogde me af en kleden me snel aan. Ik liep naar het tweede bed in de kamer en lied me er in glijden. Meteen toen ik mijn ogen sloot viel ik in een slaap al werd ik een kwartier later wel even wakker toen ik voelde hoe Pattie over mijn hoofd aaide, ik was haar erg dankbaar Justin mocht blij met haar zijn.


Wauw mijn frans is goed :$ (google vertaler) Haha!! Ik hou echt van jullie reacties, bij dit hoofdstuk weer zo veel? Dan krijgen jullie vanavond of morgen ochtend nog een hoofdstuk ^^ ik hou van jullie onthou dat!!!

Reageer (7)

  • AgentNCD

    Wanneer ga je verder? XXXX

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    wilt u snel verder gaan a.u.b?
    I LOVE ITTTT <333333
    xoxox

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    Awhh pattie is lief(flower)
    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Dat plaatje van Madison beer ziet er heel gek uit.. kijk maar haar haar benen..
    of ben ik de enigste die dit ziet?!?

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Hihiiii loveyaatooooo
    Snelverder (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen