Liam

'Hoe waren de paarden?' Zonder een word te zeggen stormde Mackenzie langs Mark heen naar het huis toe.
'We kwamen niet tot de paarden,' zei Skyler. Ze kwam rustig aan lopen met een kippenpoot in haar hand en haar gezicht onder het voedsel. 'We kregen ruzie.'
'Had dat iets te maken met eten?' vroeg Mark rustig.
'Ik had honger,' zei Skyler verdedigend. Mark zuchtte en legde zijn heggenschaar neer.
'Ik ben zo terug.'
'Ja, alsof dat gaat helpen,' mompelde Skyler sarcastisch. 'Ze behoorlijk over stuur, dus je maakt het alleen maar erger.'
'Wat heb je tegen haar gezegd?' vroeg Mark.
'De waarheid! Dat ze een kleine kont heeft!' Mark trok een bedenkelijk gezicht. 'En misschien dat Liam nogal vaak naar haar kont keek...' Mark draaide zich met een ruk om naar mij. Ik stak onschuldig mijn handen in de lucht. 'Dat was niet helemaal de waarheid,' mompelde Skyler. Mark kalmeerde en ik vond het tijd om te vertrekken. Ik legde mijn heggenschaar neer en liep Mackenzie achter na.
'Ho, jij,' riep Mark. Ik draaide me naar hem om. 'Als je iets met mijn dochter begint ontsla ik je.' Ik zuchtte en keek hem droog aan. Serieus, ik was zijn baas niet andersom! 'Dan is onze deal over en bel ik...' Ik stak mijn handen in de lucht. Hij had zijn punt gemaakt. Skyler keek ons verbaasd aan.
'Liam en ik gaan wel samen met Mackenzie praten,' zei ze ineens. 'Wel ik zal het praten gedeelte doen.'
'En het verontschuldigingsgedeelte hoop ik,' mompelde Mark. Skyler rende naar me toe en samen liep we naar het huis.
'Weet dat ik je dus geheel gered heb, want ik had hem zo kunnen zeggen dat jullie samen naar bed waren geweest!' siste ze. Ik wist niet of het de hoeveelheid suiker was die ze had gegeten de reden was dat ze zo raar deed, maar ik had echt heel erg zin om haar in het zwembad te gooien.

'Waarom ligt mijn zusje in het zwembad?' Mackenzie stond tegen de voordeur aangeleund en keek me vragend aan. Ik grijnsde en ze gaf me een kleine glimlach.

Reageer (8)

  • Chasing1D

    'Waarom ligt mijn zusje in het zwembad?' Mackenzie stond tegen de voordeur aangeleund en keek me vragend aan. Ik grijnsde en ze gaf me een kleine glimlach.


    ge-ni-aal

    7 jaar geleden
  • Dahlias

    'Ho, jij,' riep Mark. Ik draaide me naar hem om. 'Als je iets met mijn dochter begint ontsla ik je.' Ik zuchtte en keek hem droog aan. Serieus, ik was zijn baas niet andersom! 'Dan is onze deal over en bel ik...' Ik stak mijn handen in de lucht. Hij had zijn punt gemaakt. Skyler keek ons verbaasd aan.
    HOO WACHT WAT HEB IK GEMIST???

    1 decennium geleden
  • LoveStylesx

    Hahahahahaha ;'D

    1 decennium geleden
  • Lexia

    Ow tja je had nog ren hoofdstuk gehhe

    1 decennium geleden
  • iluffood

    Hahaha geniall!! please snel verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen