Foto bij XXXIII. Auw...

HIER klik je als de foto weer eens niet wil werken...
EN, ik ben het eens met het plaatje... ;D > volgens mij stoppen de boeken daar en komen de Volturi later terug om iedereen uit te moorden als wraak... De Cullens gaan nooit meer veilig zijn als ze het uitbabbelen met de volturi... ze worden opgejaagd wild...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Tyche_

    Laat Cici de Cullens niets aandoen, dan word ik echt boos!!
    Aro wel, ik weet niet waarom, maar ik mag hem nog steeds niet. (iets in me zegt dat je Aro er toch gemakkelijk van af laat komen...)
    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Hmmz, je hebt der vast wel gelijk mee, met leven geven ect. Al zal ik Cici echt wel beschouwen als iemand die het voor het goed. Whahaha ik zie Aro al helemaal in zijn broek poepen nu..
    Arme Alec, hij is zo'n sweetie, schatje, en natuurlijk doet hij altijd wat ze zuster zegt anders wordt hij gepijnigd door haar, al is zijn gave ook tegek, om haar ineens out te hebben!!! Wel zo lekker rustig als je het even zat bent XD.
    Maar voor Aro zal ik van zijn lang zal zijn leve niet bang zijn, Marcus ook niet, Caius dat is wel lichte rilling, al zal ik hem hard uitlachen als het om kleding style gaat!!
    Felix is ook wel vet, al i het toch een beetje een hondje hoe die extra goed luisterd, zijn naam is meer naar een KAT, al zal dat ook niet echt een probleem zijn, maar toch!!!

    Hmmmz, geeft niet, je blok hé, misschien kan je iets doen met MArcus, Caius, en of de Cullens?
    Al kan je ook iets laten doen door Nessie, want Cici, is knettergek van Nessie, misschien kan Nessie haar kalmeren, of toch deels.
    Het is maar een iedeetje!! Al ben ik daar niet al te goed in..
    Nou ik wacht weer met smacht af, en ik zal ditmaal niet je been af bijten..

    Snel verder
    XxX

    1 decennium geleden
  • BOOKWURM

    Ja maar hem durf ik niet aanspreken over mijn gevoelens in het echte leven.
    En WAAROM?! Alice is zo'n coole meid! Zo echt een meiske meiske, I love 'r
    En njaah, misschien, zij willen de wereld zo verbeteren enzo maar ja.
    Hmmm, ook weer waar, maar het geld nog steeds hoor meissie!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen