Foto bij Trente neuf

Ladies love me
I’m on my Cool J
Yellow model chick
Yellow bottle sippin'
Ladies love me
I’m on my Cool J
Yellow Lamborghini
Yellow top missin'

Daar zaten we dan met zijn alle in het restaurant, ik zat naast Justin en Romeo tegen over me zaten Jaden en Dave en de rest zat verspreid over de lange tafel. Ik had net aan de ober door gegeven dat ik een bord taigatella wou in een sausje van room en spek. Ik zat een beetje om me heen te kijken en het viel me op dat dit restaurant wel heel deftig was. Aan een andere tafel zat een vrouw met een bond mutsje op en daar tegen over een vrouw met zo'n Cruella de Vil sigaret. Meteen schoot ik in de lag en stelde me voor hoe die twee vrouwen dolmatiers kweekte voor hun bond collectie. 'Gaat het?' Vroeg Jusitn een beetje lacherig aan mij. 'Ja, ja binnen prettje.' Hij knikte en gaf me een lieve glimlach. Ik richten me weer op het gesprek wat ik met Romeo voerde, hij was zo schattig net een knuffel beertje. 'Ons eten!' Hoorde ik van af de anderen kant roepen. Ik keek en zag dat het Chloe was, hele onze tafel moest lachen wat een beetje boze blikken opleverde van al die anderen mensen hier. 'Wat een chagerijnige mensen allemaal.' Mompelde ik. Romeo knikte. 'Ja man eigenlijk moeten we gewoon op de tafels gaan dansen, kijken wat ze dan gaan doen, ik bedoel wij kunnen dat gewoon flikken we zijn de crew van Mr.Bieber.' Justin schoot in de lag en gaf Romeo een box. De ober kwam onze kant op en zetten de borden voorzichtig neer. Ik rook de heerlijke geur van al het eten wat op tafel stond, ik keek even naast me en zag dat Justin Spaghetti had, hoe standaard. 'Jij neemt ook altijd het zelfde.' Mompelde ik. 'Ja anders weet ik toch niet of ik het lust.' Zei hij een beetje beledigt. 'Jij bent echt raar proef dit, dit is echt geweldig.' Ik draaide wat slierten aan mijn vork en hield het voor zijn mond, een beetje onzeker opende hij die en nam een hap. Hij kauwde er op of het iets weerzienswekkends was, en slikte het moeizaam door. Ik bleef naar hem kijken tot hij zijn mening gaf. Hij sloot even zijn ogen en keek me toen aan, 'Zullen we ruilen?' Vroeg hij. Ik schoot in de lag en gaf hem een stomp. 'In Your dreams Bieber.' Hij keek me sip aan en ik stopte nog een hap in zijn mond. 'Dat is wel weer genoeg heh.' Zei ik en nam toen zelf snel een hap. Ik keek even om me heen en zag dat best veel mensen zaten te kijken. Toen ik zag dat Shara en Chloe een "ahw" gezicht trokken, liep ik rood aan en keek snel naar mijn bord. Toen we na twee uur allemaal klaar waren en iedereen vol gegeten was, betaalde Justin de rekening en stonden we op. We liepen naar buiten en meteen voelde ik hoe de kou mijn huid bereikte, 'Je heb kippen vel.' Zei Justin die naast me was komen lopen. Zonder dat ik er iets van kon zeggen had hij zijn jasje uit gedaan en om mijn schouders gehangen. 'Dankje.' Zei ik oprecht. We hadden besloten lopend terug te gaan, Ik liep bij Shara en Chloe. 'Dus hoe ging het net?' Even keek ik hun verbaasd aan maar merkte toen dat ze het gesprek tussen mij en Justin bedoelden. 'Ja het ging goed.' 'Dus jullie zijn nu samen?' Ik schoot in de lag en schudden mijn hoofd. 'Nee was het maar zo'n feest.' En ik keek achter om waar Justin liep met de jongens, even gaf hij me een knip oog en een warm gevoel overspoelde me.


Hello party people!! Ik ben nog steeds in rauw stemming, en moest ik net ook nog eens mee wandelen in het bos like wtf -.- Maar nu weer een hoofdstukje schrijven voor jullie! Ik weet niet of er morgen een komt want moet van half negen tot vijf uur naar school dus ben pas zeven uur thuis. Ohwja en wat mijn spelling betreft sorry daar voor ik heb dislexy en zie mijn fouten niet. Ik lees mijn hoofdstukken altijd over en heb spelling controlen aan staan maar al klopt een word gewoon omdat je het op verschillende manieren kan schijven maar in de ene zin wel klopt en in de anderen niet ofzo, zie ik dat gewoon niet ): Ik hoop dat jullie me daar voor kunnen vergeven! En bedankt voor jullie lieve reacties ik was van plan om gewoon op bed te gaan liggen maar, maar ik besloot dit hoofdstuk toch te schrijven jullie verdiende gewoon nog een hoofdstuk KISSSSS!!!

Reageer (7)

  • BiebersJerry

    dat van je spelling vind ik al lang niet erg meer, want ik lees er gewoon door nu en lees de zin gewoon wat juist in mijn hoofd :D goed bezig meid je verhaal is super!

    1 decennium geleden
  • AyaMalik

    Awhhhh...so sweeet :)

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaah zoooo lieeeeefff
    love it!

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    Love it bae <3
    Snel verder
    xoxo

    1 decennium geleden
  • AgentNCD

    'So CUTE!!!!! Snel verder xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen