Expedite robinson dag 24

Er waren 4 kandidaten afgevallen Alvarro, Raymond, Kia en Gracie.
Willie,Yulia,Tomi en Kira kwamen daarna dit is de proef der proeven voor de afvallers want de winnaar mag terugkomen in de wedstrijd. Bij de vorige afvallersproef waar Kia en Gracie verloren werd er gezegd dat er een voorsprong was voor Yulia en Willie ten opzichte van Kira en Tomi.
Dat ga ik nu uitleggen

Welkom kandidaten op het afvallerseiland, hier wordt nu de proef gespeeld waar een van jullie terukomt in de wedstrijd. Hier is hoe het werkt. Straks ren je naar het platform waar bakjes staan met vies eten zoals kakkerlakken en maden en spinnen. Als je dat op hebt spring je naar beneden en ren je de zee in. Onder water ligt een kistje die moet je meenemen naar het strand en als je terugkomt op het strand ligt er een groot vlak voor je klaar waar ergens onder de sleutel van het kistje verstopt ligt. Degene die als eerste zijn kistje openheeft wint en mag terug in de de expedite. Ik had uitgelegd dat Yulia een grote voorsprong heeft op de rest, Willie heeft een grotere voorsprong op Tomi en Kira. En Tomi jij hebt dan weer een voorsprong op Kira. Kira jij hebt niks. De voorsprong is; bij het eten hoeft Yulia maar 1 insect te eten, Willie jij moet er 3 eten, Tomi jij 4 en Kira 5.

Zijn jullie er klaar voor, dan gaat de tijd nu in.
De 4 kandidaten starten en klimden meteen het platform op.
Yulia had maar 1 kakkerlak ze had er geen moeite mee en at hem gelijk op en sprong in de zee.
Willie moest 3 insecten 2 kakkerlakken en 1 spin. Hij at eerst 2 kakkerlakken tegelijk.
Tomi at er ook 2 tegelijk.
Kyra daarintegen begon met de spin en duurde ook iets langer.
Willie had zijn spin nu ook op en sprong de zee in.
Kyra was met de kakkerlakken bezig en Tomi at zijn 2 spinnen op.
Tomi was ook snel klaar .
Kira lag op een supergrote achtetstand.

Yulia had haar kistje al gevonden en kwam aan op het strand ze begon te graven.
Ze vond nog niks toen ook Willie aankwam met vlak daarachter Tomi die hem had ingehaald.
Kira was nu eindelijk klaar en zwom ook naar haar kistje.
Helaas was het niet meer nodig, Yulia gaf een schreeuw ze opende haar kistje en haalde de vlag van Georgie eruit.
Yulie was terug in de expeditie.

"Gefelicteerd Yulia jij mag terug naar de expeditie.
Helaas voor Tomi, Willie en Kira hier houdt het voor jullie op".
"Gefelicteerd Yulia en ze werd omhelsde door Willie jij hebt het verdiend je bent hier als 3e gekomen en hebt 7 mensen verslagem"/
"Dankjewel".

Kira, Tomi en Willie stapte in de boot terug naar hun eigen land.
"Nou Yulia ik wil je vragen om op deze boot te stappen en deze brief mee te nemen die je morgen pas mag openmaken".
Ze stapte op de boot en vaarde naar haar nieuwe eiland.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen