Foto bij quarante

You think I'm biased
To my significant other
You hit it right on the head
Only been missin' my lover

Na een uur waren we aan gekomen bij het hotel en nu lag ik lekker in mijn zachte bedje. Ik voelde mijn mobiel trillen en nam snel op 'Met Madison.' 'Ey maddie met mij.' Hoorde ik Blaire zeggen. 'HEEE!' Riep ik hard. Wat was ik blij om haar stem te horen. 'Hoe is het met je?' Vroeg ik haar. Het was stil aan de anderen kant van de lijn, 'Blaire? Wat is er?' Ik hoorde een trillende zucht, 'Ik mis je gewoon.' 'Bullshit Blaire er is meer aan de hand.' Ik hoorde haar haperend adem halen. 'Het gaat gewoon slecht oke, ik heb Jordy gedumpt ik kon er niet meer tegen, telkens agressief. Nu stalkt die me en ik kom niet van hem af.' 'Wat waarom heb je dat niet eerder gezegd?' 'Ik kon het niet.' Mompelde ze. 'Meisje, waar ben je nu?' 'Gewoon thuis?' 'Oke over een week gaan we naar Italie ik laat je over vliegen, je gaat maar lekker een tijdje met ons mee.' 'Dat kan jij toch helemaal niet bepalen.' 'Jewel let maar op, ik laat morgen weten hoe en wat.' 'Oke dan. Maar ik heb helemaal geen geld.' 'Ik betaal alles.' Zei ik vrolijk. 'Maar Madison, ik mag niet vliegen.' 'Hoezo niet?' 'Ik ben zwanger...' Toen was ik stil, heel stil. 'OH MY GOD IK WORD TANTE.' 'Ik weet nog niet of ik het wel wil.' 'Je komt gewoon hier heen, ik regel het. Ik ga nu slapen en morgen over leg ik het met Scooter.' 'Hoezo over leg jij dingen met een Scooter?' 'Dat is mijn manager.' 'Wat moet jij nou weer met een manager?' 'Ik leg je alles uit als je hier bent, ik heb ook veel dingen niet aan je verteld de afgelopen jaren.' 'Oke dan..' We praten nog wat en namen afscheid toen er op mijn deur werd geklopt. Ik trok snel een trui over mijn koude topje en liep naar de deur. Zo dra ik open deed verdronk ik in twee mooie bruinen ogen. 'Justin wat doe jij hier.' 'Ik verveelde me.' 'En dan kom je mij lastig vallen.' 'Och en dat vind jij erg zeker?' Zei hij spottent en duwde me aan de kant naar binnen. 'Moet je ongesteld worden ofzo?' Vroeg ik verbaasd om zijn toon. 'Nee sorry zo bedoelde ik het niet, Scooter heeft mijn sigaretten af gepakt en ik ben nu gewoon chagrijnig.' Ik liep naar mijn hand tas en haalde er een pakje uit. 'Hier.' 'Wat moet jij daar nou weer mee?' 'Gewoon, ik heb ook lang gerookt nu alleen nog met stres of uit gaan dus ik heb ze standaard mee.' 'Ik wil niet dat jij rookt.' 'Hypocriet je rookt zelf ook.' Hij haalde zijn schouders op en liep richting het balkon waar hij er snel een opstak. Ik zuchten diep en pakte wat sneakers die onder mijn jogging pak paste en liep naar hem toe. Zonder iets te zeggen ging ik bij de reling staan en staarde naar de lichtjes in de stad. Ik voelde hoe iemand achter me kwam staan en zijn sterke armen om me heen sloeg. 'Je bent mooi.' Mompelde Justin in mijn oor. Ik voelde hoe mijn wangen rood kleurde, ik zag hoe zijn rook langs mijn gezicht waaide en ik merkte hoe ik zijn ademhaling in mijn nek volde. 'Dankje.' Mompelde ik verlegen, hoezo was ik nou weer verlegen? Ik draaide me naar hem toe en pakte de siggaret uit zijn handen, nam snel een hijsje, hij pakte hem terug af en gooide de sigaret op de grond. Ik staarde naar de eenzame sigaret en blies de rook uit, maar veel tijd gaf hij me daar niet voor want voor ik het wist, voelde ik zijn lippen al op die van mij.


-

De clip van All that matter is uit, ik weet niet wat ik er van moet vinden. Een hele nieuwe Justin clip hij is zeker wel goed, maar zeker wel oversext nooit dat Justin nog maagd is haha! Maar ik hou van Jullie reacties en de mensen die mijn nieuwe story The girl on the outside, is not the girl inside JBD lezen, hardstikken bedankt!!! Ik had meer hoofdstukken beloofd maar kregen nieuwe computer en was met mijn moeder de stad in voor cadeutjes voor sinterklaas en kerst, en moet zo over uurtje oppassen, dus sorry!!

Reageer (6)

  • xEloquence

    Snel verder meid! (flower)

    1 decennium geleden
  • BiebersJerry

    OMGGGGG THEY'RE KISSING THAT'S WHAT I WANT :)

    1 decennium geleden
  • bizzle14

    Snel verderrr xx

    1 decennium geleden
  • AgentNCD

    AWHH
    Snel verder jij!

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    Awh wat lief (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen