28-12-2002

Ranka: Ik zal mezelf even beschrijven,om duidelijk te maken wat ik bedoel dat je kunt zien dit ik zwanger ben
Ik heb al eerder gezegt dat ik maar 1.58 ben,maar ik heb vrij lange benen en ik maak daar altijd handg gebruik van door hakken,sleehakken en skinny jeans te dragen,op die manier lijk ik niet dik. Niet dat ik dik ben! Ik heb normaal gesproken een platte buik en ik weeg 51 kilo(wat een gezond gewicht is). Mijn huid is meditiraan,dat komt omdat mijn vader uit italië komt,mijn ogen zijn net zo donker als die van Gustav,mischien zelfs iets donkerder omdat Gustav zijn moeders ogen heeft,maar mijn beide ouders zulke donkere ogen hebben. Mijn haar hangt tot op m'n schouders tegenwoordig Yanan's moeder gelijk nadat Simone me had onderzocht toen ik ineens bloede bij het plassen de haarverf uit m'n haar gehaald. Wel met iets dat niet al te gezond is voor de baby,maar het was beter dan m'n haar weer iedere keer laten bijwerken. Zodat het weer gewoon dezelfde bruine kleur als altijd heeft. Alleen David&Peter waren hier niet blij mee,maar om het goed te maken heb ik een rechte pony laten knippen,veel werk heb ik er niet aan om hem stijl te houden:mijn haar is namelijk gigantisch sluik van nature. Ook is mijn haar kastanje bruin,iets dat ik zelf helemaal niet mooi vind,maar dat doet er niet toe. Ondanks mijn platte buik heb ik ook niet echt spieren,ik ben juist heel zacht gebouwd. Hierdoor valt de zwangerschap dus extra op.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen