Foto bij quarante deux

Bieber Fever is spreading across the country!
(Dr. Bieber)
Wait World! No universe
Bieber Fever is spreading rapidly
And It's uncurable
I Repeat uncurable

Ik staarde voor me uit terwijl ik zat te fantaseren over Madison, nee geen vieze gedachtes die had ik ook wel eens maar, oke Justin stop. Ik zuchten diep en ging weer verder met schrijven, het was drie dagen geleden dat ik het weer goed had gemaakt met Madison, en van af dat moment waren we onafscheidelijk. Maar nu was haar vriendin Blaire er en zou ze haar alles gaan vertellen, ik had nog voorgesteld om er bij te zijn maar Shara en Chloe zouden er bij blijven. Wat Scooter volgens mij niet erg vond want ik moest nieuwe liedjes schrijven, ik had hem gezegd dat hij maar van iemand songs moest kopen, maar ik was maar snel gaan schrijven toen mijn moeder me boos aan keek. Ik zat nu al een half uur naar een blad te staren waar maar een woord op stond Madison jeetje ik leek wel verliefd, was ik dat ook? Nee man ik ben Justin Bieber zelfs op Selena was ik niet verliefd maar dit was anders Madison was anders. 'Jo Bieber waar ben je met je gedachten man.' Ik voelde hoe er iets tegen mijn hoofd aan kwam en zag Jaden met een onschuldig gezicht naar me kijken. 'Vriend wat gooi jij.' Zei ik hem verbaasd toen ik aan mijn hoofd voelde. Hij wees naar iets achter me en ik keek om, 'Een appel, are you facking kidding me?' hij grinnikte en begon weer tegen Ryan te praten. 'Dus jij en Shara heh?' 'Ah shut op man ga Chloe af lebberen.' De twee jongens keken elkaar een beetje raar aan en schoten toen in de lag. 'Gatver ik zit hier met alleen maar verliefde tieners.' Bromde Alfredo. 'Ey ik heb ook niemand.' Zei Chaz die een pruil lipje trok. Opeens vroeg ik me af wat hun hier allemaal deden terwijl ik een liedje moest schrijven. 'Hoe ver ben je al met je liedje?' Vroeg Chaz als of die mijn gedachten kon horen. Ik haalde mijn schouders op en voor ik het wist griste hij het blaadje voor mijn neus vandaan. Zonder dat hij kon kijken griste ik het weer terug en propte het in mijn zak. 'Afblijven.' Gromde ik. 'Wajow Bieber wat stond daar?' Vroeg Ryan, terwijl hij verbaasd naar Chaz keek die op de grond lag van het lachen. 'Niks.' Bromde ik. 'Madison... er.. stond Madison.' Riep Chaz door de kamer. Ik voelde hoe mijn wangen langzaam rood werden en keek niemand meer aan. De rest schoot nu ook in de lag en ik keek vernietigend naar Chaz. 'Fijne vrienden heb ik weer.' Zei ik dramatisch en gooide mijn handen in de lucht. 'Ey we snappen je wel hoor bro, je hebt een goeie getroffen.' Zei Fredo ik knikte en staarde uit het raam. 'Ik heb honger.' Zei Jaden, 'Ik ook kom we gaan starbucks.' Zei ik met een grijns. Meteen stond iedereen op en we liepen/renden het gebouw uit. 'Justin waar ga je heen?' Hoorde ik mijn moeder roepen. 'ETEN!!' Schreeuwde ik blij terug. Ik hoorde haar iets terug roepen waar het woord liedje in voor kwam maar helaas ik hoorde haar niet meer, en lachend plofte ik bij de jongens in de auto. Het zat een beetje krap maar wat boeit ons dat nou weer ze waren met mij en ik was DE Justin Bieber. 'Hadden we de meiden niet mee moeten vragen?' Vroeg Chaz. 'Nee die hebben het te druk met anderen dingen.' Mompelde ik en mijn gedachten schoten weer naar Madison ik hoop dat het haar zou lukken, en dat Blaire niet boos zou zijn. Over een week zou ze het nog moeilijker krijgen, dan was heel de wereld aan de buurt.


Sorry lovlys tijdje niet geschreven daarom een Justin stukje, maar ik moet zeggen dat er wat minder hoofdstukken komen ik voel me laatste tijd niet zo lekker moet telkens dokter enzo en nu volgende week ook ziekenhuis. En ben gewoon heel moe!! Maar ik ga sws niet stoppen met dit verhaal, en voor jullie informatie ben ik bezig aan een nieuw verhaal met Tuts!! Ik verklap er nog niks over alleen dat het een horror word ^^ oh en Justin komt er in voor haha!! Jullie reacties vrolijke me altijd op dus reageer maar veel!! en 61 abo's wouw ik hou zo veel van julliee !!!!

Reageer (4)

  • Jerauhl

    Woot woot (krul)
    Love it <3 like alwaysss

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Ahh wat heb je dan? (Als je het niet wilt zeggen is het ook oke hoor!)

    Snelverder want je story is zo goed!

    1 decennium geleden
  • AgentNCD

    I LOVE YOU TWO EN SNEL VERAHH

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Verder!! ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen