Toen Prue binnen 5 minuten haar eten op had bracht ze de kom met een bodempje melk naar de keuken en zetten hem in de gootsteen. De lach die ze vanaf het begin van de uitnodiging gelezen had was er niet meer af te vegen. 'Ik ben douchen!' schreeuwde Prue en ze vloog de keuken/ woonkeuken uit en rende met drie treden tegelijk de trap op. Toen ze op de bovenverdieping stond opende ze de meest linkse deur die naar de stralend witte badkamer leiden. Ze liep de badkamer binnen en schopte ruw haar sloffen uit en keek glimlachend en glanzend van trots in de spiegel en begon langzaam zich zelf uit te kleden. Het idee dat ze de hele crew straks zou ontmoeten was geweldig en dan vooral Robert. Ze zuchtte bij het idee en strekte haar armen naar achteren om haar bh los te maken. Het wond haar ook wel een beetje op om de jonge op wie ze al sinds de boeken van Sephanie verliefd was. Toen ze haar slipje naar beneden liet glijden duwde ze douche deur open en zette het water op de juiste tempratuur. Lekker warm dacht ze, en maseerde haar haren met de naar fruit ruikende shampoo. Nu ze onder de douche stond kon ze haar gedachten helemaal niet van Robert af houden en liet haar handen van haar haren afzaken en liet ze over haar lichaam glijden. Ze wilde het niet en van de andere kant weer wel maar haar gedachten dwaalde toch telkens af naar Robert naar zijn godelijkheid naar zijn prachtige ogen. En voor ze het wist gleden haar handen naar haar gevoelige plekje een streelde het teder. Ze gaf een klein kreuntje van genot en ging door tot dat ze klaar kwam en spoelde haar handen langzaam af met het rijke schuim wat ze in haar handen liet komen uit haar zoetruikend fles badschuim. Toen ze eindelijk onder de douche uit was, was ze zo rood als een kreeft. Ze bukte om een zachtte handdoek uit het kastje te pakken en droogde haar klamme lichaam af. Toen ze klaar was liep ze door naar haar kamer en pakte een schone BH en een string, lekker sexy dacht ze terwijl haar vingers het kanten randje aaiden. Ze trok het aan en zocht de perfecte kleding uit voor een ontmoeting met Robert.

verder?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen