Foto bij 2. The Angels Of The Light - Part 1

Hier het eerste gedeelte van het verhaal van de engelen van het licht.
Hope u like it ^^

De chaos rondom de zuidelijke kolonies was alweer snel voorbij en voordat we het wisten kwamen we alweer aan bij het kasteel waar de andere op ons stonden te wachten. ‘Jullie zijn snel terug’ zei Pisces. ‘Het was niet zo ernstig’ zei ik terwijl ik weer terug transformeerde in een mens en samen met de andere naar binnen liep. ‘Gewoon een stelletje seres onder leiding van een of andere generaal die stoer probeerden te doen, dat was alles’. ‘Waren er geen sterrenbeelden bij?’ vroeg Helena. ‘Nee geen één’ zei Jason. ‘Oké, dat is vreemd’ zei Enora. We gingen allemaal zitten en keken naar Enora. ‘Die generaal zei dat de sterrenbeelden het druk hadden met iets anders’ zei ik. ‘Maar ik heb geen idee wat hij daarmee bedoelde’. Enora en Helena keken elkaar aan en gaven wat tekens aan elkaar door via hun ogen. ‘Is er iets wat wij moeten weten?’ vroeg Leo nog voordat ik het kon doen. ‘Het is niets’ zei Enora. ‘Blijkbaar dachten Helena en ik precies aan hetzelfde’. ‘En dat is?’ vroeg Aries. ‘Niets, we moeten gewoon de situatie gewoon even in de gaten houden dat is alles’ zei Helena. Ik zag aan de blik van Enora dat ze opgelucht was dat ze zichzelf eruit hadden gepraat. ‘Ik geloof het niet’ zei ik toen. ‘Als er iets is wat wij moeten weten, dan wil ik dat nu graag horen’. Enora zuchtte diep en ging vervolgens zitten. ‘Het komt door de vergiftigde pijl dat Helena en ik bang voor iets zijn’ zei ze. ‘Jullie zijn inderdaad oud en wijs genoeg voor de waarheid, dus ik ga jullie iets vertellen wat ook betrekking heeft tot jullie zelf. Ik ga jullie het verhaal van de engelen van het licht vertellen. Zij zijn degene die jullie gecreëerd hebben. Maar daar is veel aan vooraf gegaan’.

Het begon allemaal duizenden jaren geleden. In die tijd waren er veel mensen die sterk in de engelen geloofde en af en toe kregen ze er zelfs een te zien. Maar in die tijd waren de engelen in strijd tegen een ander soort en dat waren de demonen. De demonen van het duister zijn wezens die zich in allerlei vormen kunnen transformeren. Net zoals er mensen waren die in de engelen geloofde, geloofde er ook veel mensen in de demonen. Het waren vooral sektes die de demonen aanbaden en waren dolgelukkig als ze er oog in oog met een stonden. De engelen en demonen waren in een strijd die al meer dan honderd jaar duurde. De engelen bezaten een soortgelijke kracht als die wij als magiërs kennen, alleen de kleur van hun vuurstralen waren niet wit, maar goud. Ook bezaten sommige engelen bepaalde wapens. Deze wapens waren vergiftigd en zou ieder levend wezen terplekke doden als het gif zich verspreidde in hun lichaam. Er waren maar 5 engelen die in het bezit waren van de vergiftigde wapens. De grote leider van engelen van het licht heette Raziël en was in het bezit van de vergiftigde pijl en de vergiftigde boog. Niet alleen kon hij de pijl afschieten met de boog, maar aan de uiteindes van de boog zaten twee scherpen punten die ook het gif bezaten. Ook was er een tweeling genaamd Rumiës en Lumiës. Zij waren in het bezit van de vergiftigde hamers. Aan de hamers zaten piepkleine stekeltjes die door een klap veel gif in je lichaam verspreidde. Daarnaast was er ook een vrouwelijke engel genaamd Luna en zij was in het bezit van de vergiftigde speer. De speer kon in en uit geklapt worden zodat het makkelijk mee te nemen was. Als laatste had je nog de engel Sabriël en hij was in bezit van het vergiftigde zwaard. Deze vijf engelen waren de leiders van de engelen van het licht en vochten samen met hun volgelingen tegen de demonen. Hevige strijden werden er gestreden en vele engelen sneuvelden hierbij. De demonen waren namelijk in het bezit van een speciaal soort wapen. Deze wapens konden na een steek alle kracht van je wegnemen, zodat je verder zou leven als een normaal mens zonder krachten. Nadat je je krachten was verloren, was je een makkelijke prooi en werd je door hun scherpe klauwen vermoord. De strijd bleef maar doorgaan en er was geen einde in zicht. Op een bepaald moment kwamen alle engelen bij elkaar voor overleg. Ze wilde een volk gaan creëren die kon gaan helpen met het bestrijden van de demonen. Ze waren lang aan het experimenteren maar hun experimenten gingen steeds al snel dood. Niet lang daarna overleed de eerste van de vijf leiders namelijk Sabriël. Hij was vermoord door de opperdemon genaamd Ubatran. De engelen van het licht waren hier kapot van en werden meer gedreven om hun experiment te laten slagen. Op een dag was het zover dat het experiment geslaagd was. Het was een man van middelbare leeftijd met een lange grijzen haren. Hij kon geen gouden vuurstralen afvuren net zoals de engelen maar wel witte vuurstralen. Al snel kwamen de engelen van het licht erachter dat hun experiment gelukt was en Arcomma was geboren.

Reageer (1)

  • Basim

    En nu willen de andere sterrenbeelden anderen van die vergiftigde wapens in handen krijgen?
    Je maakt me erg nieuwsgierig ;')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen