Foto bij ~Nine~

Ik duurt een paar seconde voor ik doorheb wat voor stom gezicht ik trek en plak er snel een glimlach overheen.
''Hallo Sephora'' Harry moet z'n best doen om niet te lachen en ik knik.
''Hallo Harry'' ik ga op de bank zitten en Sissi staat weer op.
''Ik ga drinken halen'' ze kijkt mij en Harry met een bepaalde blik aan waaraan ik kan zien daar ze mee bezig is. pff ze geeft ook nooit op.
Daar zit je dan, alleen met iemand op de bank die je misschien één keer hebt gezien.
''Dus...'' Harry weet het volgensmij ook niet.
''Dus...'' oké, dit is weer erg falend.
''Hoe is het''? Harry geeft Laika een aai en gaat tegen hem aanzitten om geaait te worden.
''Goed hoor, met jou''? Ik kijk naar Laika die gerust bovenop Harry's voeten gaat zitten.
''Ook goed'' antwoord hij en met een glimlach aait hij Laika over haar blonde vacht.
''Ze mag je. Normaal is ze niet zo tegen vreemden'' zeg ik met een glimlach en ik geef Laika een koekje.
''Suprise'' Sissi komt met het drinken binnen en zet het voor ons neer. ''Dat is nog eens een verrassing hé''.
Harry en ik weten allebei niks te zeggen. Inmiddels ben ik wel van Sissi gewend dat ze dit soort dingen flikt, maar ze is nu bezig met iets waar ik niet zo vrolijk van word.
''Ik dacht voordat Sephora meekomt naar het feest, je haar misschien beter moest leren kennen''.
''Nou, dat kan op het feestje ook wel'' Harry neem een nip.
''Nee, dan heb je het te druk voor'' Sissi tilt Laika op en zet haar op haar schoot.
''Nee hoor, voor zo vriendelijk iemand als zij heb ik altijd wel tijd'' antwoord hij en ik weet niet waar ik moet kijken en opeens val het me op dat er een boom in de kamer staat.
''Pas je wel op voor je boom''? tip ik haar en Laika springt weer van de schoot af en huppelt naar haar drinkbak.
''Wel ja joh, kan niet zoveel kwaad'' wuift Sissi het weg en ik haal m'n schouders op. Ik had al ondervonden dat Laika de boom erg leuk vind. Gelukkig heb ik er nep ballen in gehangen dus is er niks kapot,maar ik neem aan dat Sissi daar geen rekening mee gehouden heeft.
''Laika''! ik kijk naar kerstballen die gevallen zijn en Laika die aan de boom aan het snuffelen is. Ik loop naar haar toe en pak haar op zodat ze niet in de scherven staat.
''Opzij opzij, Sissi komt erbij'' Sissi hurkt neer om de scherven op te vegen en gooit het in de vuilnisbak.
''Stoute hond'' zeg ik tegen Laika die nog vrolijk met haar staart kwispelt en een aai over haar kop verwacht.

Reageer (3)

  • AshIsMine

    dit is echt een fantastisch verhaal... AWESOME!!!

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Ahahah.

    lol

    Snel verder..xx

    1 decennium geleden
  • s1Dlouisljxx

    hahahha alz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen