Haar zwarte jurkje met opdruk en een glanzende legging waren perfect. Haar pumps met hoge naaldhakken zouden het helemaal afmaken, ze lachte tevreden terwijl ze de kleren uit de kast rukte en een voor een aantrok. Toen ze klaar was bestudeerde ze zich zelf in de grote spiegel met een goud glanzend randje. 'perfect, alleen nog wat make-up en iets met mijn haar doen en ik ben klaar!' mompelde Prue tegen zichzelf. Ze ging zitten op het krukje voor de spiegel en pakte haar beautycase, en opende die voorzichtig omdat hij uitpuilde met make-up. Ze pakte de zwarte en roze oogschaduw, haar kholepotloodje mascara, een wimperkrultang en een aansteker. Toen ze haar oogschaduw opgedaan had een perfecte mengeling van roze en zwart begon ze haar oog dunnetjes te omlijnen met het potloodje. Ze graaide een pakje marlboro van het dressoir af en haalde er een sigaret uit en stak hem aan, en verwarmde ook haar wimperkrul tang en begon met haar wimpers. Toen ze eindelijk klaar was met alles duwde ze haar sigaret uit en stylde haar donkere haren. 'Klaar!' riep Prue tevreden met hoe ze eruit zag en rende weer terug naar beneden om haar pumps aan te doen. 'Hoelaat is het mam?' Vroeg ze ongeduldig. 'half 3 dus we eten nog een boterham samen en dan gaan we.' 'yesss.' schreeuwde Prue blij en liep de keuken in om de spullen te pakken om de tafel te dekken. Toen iedereen eindelijk klaar was deden Prue en haar moeder een jas aan en stapte in de zwarte mini cooper, onder weg naar ECLIPS!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen