Foto bij quarante trios

We were inseparable
Everything I had to do
I did it next to you
And the memories we made were so incredible
Then our love was interrupted by my schedule
There was nothing that I could do

Daar zat ik dan voor me uit te staren terwijl ik me zat te bedenken wat ik wel of niet ging vertellen, Blaire zat naast me en kneep in mijn hand. 'Je kunt het meisje en ze gaan van je houden.' Ik zuchten diep en keek naar Justin die met zijn fans en de interviewer zat te praten. Ook Pattie en Scooter keken me bemoedigend aan en ik zuchten diep, dit was het moment om alles op de biechten, oma stond achter me met haar handen op mijn schouders en Paris stond hyper heen een weer te springen. Ik dacht terug aan het moment dat ik het Blair ging vertellen, het kosten me nog heel veel moeite en heel even was ze boos maar na een kwartier was ze trots dat ik het haar heb verteld en het nu pas aan de hele wereld ging vertellen. Ik keek heel even naar haar buik en voelde hoe een glimlach rond mijn lippen speelden, Justin had voor de grap gevraagd of ik ook een kind wou en toen had ik hem gevraagd of hij me niet eerst moest vragen dan. 'Dus Justin ik hoor dat er een nieuwe ster is ontdekt? Kun je me daar wat meer over vertellen?' Nu begon mijn hart te kloppen, we hadden zowiezo afgesproken dat we nog niet alles aan iedereen gingen vertellen dus niemand weet dat Justin en ik iets hebben. 'Ik denk dat ze zelf wel iets kan vertellen.' Ik zag hem even naar mij kijken en bemoedigend lachen. 'Kom.' Zei Scooter en hij nam me mee naar het trappetje. 'Lijkt me goed idee.' Zei de interviewster. 'Oke Madison kom maar.' Scooter gaf me een zetje en, ik struikelde bijna het trappetje op. Shit wie had me deze outfit aan gedaan, die hakken liepen echt onhandig als ik zo nerveus was. Ik hoorde geklap, en de Justin stond op om me een knuffel te geven. 'Dont be nervous, they will love you, and you look pretty.' Mompelde hij in mijn oor. 'Thanks handsom.' Mompelde ik in zijn oor en liet hem toen snel los. 'So you are Madison?' 'Yes thas me.' Zei ik lachend en nam naast Justin plaats. 'Hoe ben je ontdekt?' Vroeg ze meteen. Ik moest even grinniken, en dacht meteen aan Shara, best jammer dat hun niet mee konden maar ze moesten nu ook de chorio van mijn muziek uit hun hoofd gaan leren dus ze kregen het druk. 'Ik heb een paar maanden terug auditie gedaan voor danser van Justin, toen we eenmaal op tour waren was het heel gezellig. Op een middag stond ik in de badkamer wat te zingen en een van de anderen danser Shara had dat gefilmd en groot in de zaal aan iedereen laten zien. Blijkbaar vonden ze het goed en we zijn nu al een aantal weken aan het opnemen.' 'Is dat niet druk? Ook nog met alle optredens van Justin er bij.' Ik keek haar even vriendelijk aan. 'Jewel het is heel druk, maar het is zo leuk en iedereen helpt me er zo goed bij.' 'Ik hoorde dat Justin ook in je nieuwe clip komt?' Ik keek lachend naar Justin en knikte. 'Ja klopt.' We praten nog wat over geen boeiende dingen. 'Er zijn ook geruchten dat jullie daten?' Ik wou reageren maar Justin was me voor. 'We mogen elkaar graag, en zien elkaar vaak dus het kan best zijn dat mensen denken dat we daten.' Wauw dat was een vaag antwoord. Ik zag dat ook de vrouw die trouwens Anelore heten even over de vraag na denken. 'Dus jullie daten niet?' 'Dat zei ik niet.' Zei Justin lachend. 'Dus het is wel waar?' Justin haalde vaag zijn schouders op, en ik zag Scooter hoofdschuddend toe kijken. 'Justin en ik doen veel dingen samen en met onze vrienden, en het is altijd leuk met elkaar. Hij is als een broer voor me.' Zei ik, en zag Scooter me goed keurend aan kijken. De vrouw knikte en ging naar het volgende onderwerp. 'Ik heb nog een gast voor vandaag en ik wil jullie voor stellen aan de lieftallige Paris Jackson de dochter van Michael Jackson.' Paris kwam op en gaf mij en Justin een knuffel. 'Paris ga zitten leuk dat je er bent.' 'Ja dat vind ik ook, maar ik ben hier met een reden.' De interviewster keek haar nieuwsgierig aan. 'Mijn vader heeft altijd een geheim voor de wereld gehad en het is nu tijd om dat geheim voor te stellen aan jullie.' Ik keek naar de grond en hoorde hoe ze de woorden uit sprak. 'Maak kennis met mijn half zus Madison Jackson.' En toen was het stil, doods stil.


Ey meiden, er komt een deel twee dit eerste deel gaat nog een stuk of 10/20 hoofdstukken krijgen (denk ik, kan minder worden) en ik heb het einde al, en trust me you dont like it hahaha :) hopelijk blijven jullie lezen en vinden jullie een tweede deel leuk :) ook wil ik jullie vertellen dat ik een nieuw verhaal heb samen met Tuts over Justin, het is een beetje horror/thriller achting maar wel echt kei leuk ik hoop dat jullie er een kijkje willen nemen? Killer Camp † Bieber xxx

Reageer (6)

  • BiebersJerry

    SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    Aaaaaah spannend (baby)

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    WOW WOW WOW SNEL VERDER!

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Spannend!!
    Hoe gaat iedereen reageren??!!
    Snel verder!! :D

    1 decennium geleden
  • drxwbieber

    Oh em gee wedden Justin en Madison gaan uit elkaar?
    En dan komt er een deel twee met een happy end.
    Snel verder! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen