Foto bij 1

Onlinne

EminemDenice: Heey knapperd ;)
BillyJoël12: Heey schoonheid,alles goed?
EmineDenice: Prima,en met jou?
BillyJoël12: Ook goed...wat ben je aan het doen?
EminemDenice: Huiswerk,met jou chatten...jij?
BillyJoël12: Werken,huiswerk,met jou chatten
EminemDenice: Werken? Je bent toch ook 17?
BillyJoël12: Jah hoezo?
EminemDenice: Omdat je zo laat aan het werk bent...moet je morgen niet naar school?
BillyJoël12: Jawel,maar ik ga naar school zodra ik daar zin in heb ;)
EminemDenice: badboy ;) (H)
BillyJoël12: Dat valt wel mee haha
EminemDenice; jahjah,ik zou het niet durfen om te spijbelen,dan worden mijn ouders zo pissed off!
BillyJoël12: Zolang ik gewoon goeie cijfers haal hebben mijn ouders nergens een probleem meer...maar de pauze is voorbij,ik moet aan het werk...ik spreek je later wel weer (K)
EminemDenice: Later (K)
BillyJoël12 is uitgelogt


Zuchtend log ik nu ook uit en ik sluit m'n laptop af. Ik pak m'n telefoon en kijk hoelaat het is...21.41,ik heb eigenlijk wel medelijden met BillyJoël12,hij moet de laatste tijd nogal laat werken,en ik vraag me af of het dan wel goed gaat met hem op school. Eigenlijk zou ik me daar niet zoveel zorgen om moeten te maken,ik ken hem tenslotte niet persoonlijk,nog niet...ik hoop dat ik hem ooit zal ontmoeten,m'n excuses kan aanbieden voor het liegen en hopen dat hij me vergeeft...zodat we samen toch ook offline een relatie kunnen starten...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen