Mackenzie

'Dus waarom ga je morgen weg?' Liam zuchtte en begon weer te typen.
Liam:omdat morgen mijn vakantie begint. Ik kan niet heel het jaar werken.
'En dit heeft niets te maken met mijn vader die zo geheimzinnig deed?' vroeg ik voor de zekerheid. Liam schudde zijn hoofd. 'Dus je bent geen drugsdealer?' Hij schoot in de lach en gaf me een duw waardoor ik achterover op zijn bed viel. Hij plofte naast me neer en keek me glimlachend aan. 'Wanneer kom je weer terug?' Hij haalde zijn schouders op en begon op zijn nagels te bijten. 'Hé niet doen.' Ik trok zijn hand weg en hij keek me verbaasd aan. 'Daar krijg je hele misvormde nagels van!' Hij haalde zijn schouders weer op en ging overeind zitten. 'Wat is er?' Hij reageerde niet. 'Liam?' Niets. 'Ga me nu niet zeggen dat je ook doof bent!' Hij pakte zuchtend zijn telefoon en begon te typen.
Liam: Het is niets, ik ben gewoon moe.
'Moe als in: ik wil gaan slapen of als in: ik ben aan vakantie toe?'
Liam: Vakantie Het was even stil.
'Liam, Harry en N... Mackenzie wat doe jij hier?' Mijn vader stond heel awkward in de deuropening van Liams kamer en probeerde zich zelf een houding te geven.
'Ik lig hier,' zei ik nogal droog. 'Wie is Harry?'
'Van hem is het huis,' mompelde mijn vader. 'Hij komt hier heen voor de zomer.'
'Betekend dat dat Skyler en ik weg moeten?' vroeg ik.
'Nee, jullie kunnen gewoon hier blijven.' Ik moet toegeven dat ik ergens teleurgesteld was. 'Hij komt overmorgen en aangezien Liam met vakantie gaat kunnen jij en Skyler mooi helpen met...'
'Ik heb ook vakantie pap,' zei ik meteen. 'Ik ga geen onkruid wieden.'
'Ik dacht dat jij en Skyler morgen naar de markt kunnen gaan om te zorgen dat er melk en brood in het huis is.'
'O, ja hoor. Naar de markt gaan vind ik geen probleem.' Ik sprong op van het bed. 'Ik ga nog even naar buiten, voor ik moet helpen met pakken.' Ik gaf Liam een glimlach en een knipoog en liep snel langs mijn vader naar mijn kamer.

Reageer (10)

  • Dahlias

    Wanneer ga je verder?

    was toch even op je profiel dus dacht dat ik nog wel ff een reactie kon plaatsen ;)

    1 decennium geleden
  • cutethings

    Niewe abo :)
    Snel verder!!! Xx

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    NOOOOOOO HET LAATSTE HOOFDSTUK NOOOOOOOO
    PLEASE SCHRIJF SNEL VERDER
    ABO ERBIJ
    EN EEN KUDO

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    :( :( :( :(
    Liam mag niet weg :(

    1 decennium geleden
  • lovewanted

    neeeeeeeee, Liam moet blijveeeeen!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen