Foto bij 4

Onlinne

BillyJoël12: heey wat kom jij laat onlinne? :)
EminemDenice: Sorry,lange dag op school ;)
BillyJoël12: dacht ik al ;) als je veel huiswerk hebt hou ik me wel stil :X
EminemDenice: haha,nee hoor hoeft niet...het is niet veel
BillyJoël12: Wat moet je doen dan?
EminemDenice: Voor maatschappij leer een lijst maken met dingen die je blij maken...
BillyJoël12: Oeh,leuke opdracht :)
EminemDenice: zeker,het is alleen stiekem toch wel moeilijk...je moet 40 dingen op schrijven en ik weet er maar 2...
BillyJoël12: Mag ik weten welke 2?
EminemDenice: Konijntjes en jij...:$
BillyJoël12: ahw,das lief...maar ik moet je helaas rustig na laten denken....
EminemDenice: Werken?
BillyJoël12: Ja...niet lang meer gelukkig...nog een week ofzo...
EminemDenice: Ontslagen? :O
BillyJoël12: Nee,dan is moet ik iets anders doen voor m'n werk ;) Ik denk niet dat ik dan veel onlinne zal komen :(
EminemDenice: Jammer,dan moet ik je gaan missen :(
BillyJoël12: ik jou ook :( Maar ik ga nu echt anders worden m'n collega's boos ;) Ik spreek je later wel weer (H)(K)
EminemDenice: Goed dan,later (H)(K)
BillyJoël12 is uitgelogt


Zuchtend zet ik m'n status op afwezig en kijk dan naar het schrift waar ik alles in moet opschrijven...BillyJoël12 en konijntjes....jah echt veel is anders. Ik zucht en denk dan diep na. De sims,de sims maakt me altijd wel heel blij. En film kijken...film kijken met Carly word ik ook altijd heel blij van. En van panters...als ik panters in de dierentuin zie word ik ook altijd heel blij,blij dat ze tenminste ergens nog veilig zijn. En lolly's,tweety,ijs,thee,cupcakes,kikkers,nieuwe tassen,foto's maken,zwemmen,knuffels,kauwgom,m'n telefoon,make-uppen,tekenen,brood bakken,met Carly hangen,cola,nieuwe kleding,schone tanden,skate boarden en nog veel meer...Het is ookal 01.32 als ik pas klaar ben met mijn huiswerk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen