Foto bij ~Eleven~

Hoe dichter ik bij de schaatsbaan kom, hoe zenuwachtiger ik word. Aangezien ik al te laat ben, is het nogal falend. Ik had hem ge-appt dat de bussen niet zo snel reden en hij appte terug dat het geen probleem was maar toch is het licht uitgedrukt, nogal kut.
Ik koop een entree kaartje en loop naar de grote baan. Hij zei dat hij bij de ingang zou wachten, maar er zijn zoveel mensen dat ik Harry er niet uit kan pikken ook al moet je die schattige krullen wel opvallen.
Er verschijnen twee handen op m'n ogen waardoor het opeens donker word.
''Quess who'' zegt de persoon met de mooiste stem op aard.
''Hey Harry'' groet ik hem en ik draai me om zodat onze ogen elkaar kunnen ontmoeten.
''Zullen we de schaatsen huren''? duit hij op het feit dat ik geen schaatsen bij me heb.
''Prima, maar mag ik je iets heel eerlijk vertellen''?
''Jij altijd'' ik moet me best doen om niet te fangirl-en.
''Ik kan niet schaatsen'' een klein schaamtegevoel komt in me op en een glimlach siert Harry's perfect gevormde lippen.
''Dan leer ik het je'' we lopen samen naar de rij voor het verhuur.
''Succes daarmee, dat hebben meerdere mensen geprobeerd maar geen van allen had succes''.

''Zo gaat het goed. Nu duw je het ijs naar achteren'' ik probeer de aanwijzingen van Harry op te volgen en voor het eerst kom ik een beetje vooruit zonder dat iemand me helpt. Het gaat op slakkentempo en een beetje amateuristisch, maar ik kom ten minste vooruit.
''Je hebt een wonder verricht. Het is je gelukt wat niemand anders kon'' juich ik hem toe en Harry pakt me snel vast voordat ik onderuit ga.
Onze ogen ontmoeten elkaar weer en ik begin het opeens warm te krijgen. Het zelfde gevoel als wat ik had bij Randy.... Ik maak me van hem los.
''Kom, ik wil net zo snel gaan als hun'' ik wijs naar de prof-schaatsers die voorbij zoeven en Harry begint te lachen.
''Succes daarmee'' wuift hij en schaatst weg.
''Harry wacht nou''! roep ik hem lachend achterna en probeer weer amateuristisch hem achterna te schaatsen.


Bedankt voor de 22 abo's :) als ik iets kan doen om het verhaal beter te maken, hoor ik het hé?

Reageer (2)

  • s1Dlouisljxx

    they are sooo a cuties !!!

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    oeeeeeh.

    they need to kiss.

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen