Foto bij quarante Neuf

In mijn kamer mochten maar twee personen op bezoek komen door dat het anders te druk zou zijn, Justin was er altijd behalve toen oma en Paris langs kwamen. 'Doe je een beetje rustig aan?' Vroeg oma. Ik knikte waar ik al snel mee stopte omdat mijn hoofd vreselijk pijn begon te doen. Ik lag hier nu al een week en heel veel verandering was er niet. Mijn hoofd bleef pijn doen en soms viel ik ook zomaar weg, 'Oma ik heb papa en mama gezien.' Mompelde ik. Paris ging meteen recht op zitten en, oma keek me verbaasd aan. 'Wat bedoel je lieverd?' Ik heb ze gezien, ze hebben tegen me gepraat. 'Wanneer dan?' 'Vorige week.' 'Maddie, je moet weten dat je even dood bent geweest.' Ik keek haar met grote ogen aan. 'Hoe bedoel je?' Vroeg ik in shock. 'Toen je het ongeluk kreeg ben je buitenwesten geraakt, daarna is je hart er mee gestopt en je heb twee dagen in coma gelegen, dat heeft de dokter je toch verteld.' Ik keek haar een beetje verstrooid aan. 'Justin heeft het je ook nog verteld hoor.' Zei Paris. Ik dacht diep na maar er was een of andere zwarte blokkring in mijn hersens. 'Madison, wie is er gisteren langs geweest?' 'Justin en ...' 'Ja Justin is er elke dag lieverd, maar wie nog meer.' Ik probeerde er achter te komen maar ik kreeg alleen maar hoofdpijn van. 'Ik ga even met de dokter praten.' Zei oma en ze stond op om de kamer uit te lopen. 'Ik moet zo ook gaan.' Zei Paris en ze stond op en gaf me een knuffel. Toen was ik weer alleen, ik probeerde na te denken over wat er eigenlijk de afgelopen week was gebeurd, maar lag ik hier wel een week? Welke datum was het eigenlijk? Ik zuchten diep toen ik er niet op kon komen, mijn hoofdpijn bleef aan houden en ik voelden me een beetje zwak en misselijk worden. Ik zag hoe de deur open ging en Chloe en Blaire kwamen binnen. Ik kreeg meteen een glimlach op mijn gezicht toen ik Blaire haar dikke buik zag. 'Hoe is het met jullie?' Ze vertelde me van van alles, 'Waar is Shara?' Vroeg ik even later. 'Bij Ryan.' 'Hu? Wat moeten die samen?' 'Die hebben al een tijdje..?' Zei Chloe verbaasd. Ik keek haar verward aan en zuchten diep, 'Moet ik nog meer weten?' Zuchten ik. 'Nou ik heb zo als je weet met Jaden, en Blaire heeft vorige week met Alfredo gezoend, dat hebben we je toch verteld.' Ik keek haar met grote ogen aan en voelde hoe een traan naar beneden rolden. 'Madison wat is er?' 'Ik weet niks meer.' Mompelde ik zachtjes. Ze keken me geschrokken aan en ik sloeg mijn ogen neer, 'Wanneer beval je?' Vroeg ik aan Blaire. 'Over een maand?' Ik keek haar in shock aan, het laatse wad ik me kon herinneren was dat ze nog dik twee en halve maand moest. 'Hoe lang lig ik hier?' 'Anderhalve maand hoezo je bent al de hele tijd wakker.' Ik voelde hoe de tranen nog meer over mijn wangen rolden. 'Ik dacht dat ik hier pas een week lag....'


Maar drie reacties? vinden jullie het nog wel een leuk verhaal ik bedoel ik heb 66 abo's :o, uhm dit is eenerlaatse hoofdstuk en sorry dat ik even niet had geschreven in Oosterijk werd ik een beetje gek van op mijn mobiel typen sorry, oh en nog een vraag zijn hier ook Draco Malfoy fans? xxx

Reageer (7)

  • Believess

    GA EENS EVEN HEEL SNEL EEN PART TWEE MAKEN MEVROUWTJE

    1 decennium geleden
  • avondancers

    nooo please laat er nog een vervolg zijn

    1 decennium geleden
  • xEloquence

    Je staat in de tooopppp!!! Snel verder <3

    OMG JA I LOVE DRACO, am a potterhead.

    1 decennium geleden
  • NxG236

    WTF! :O
    Snel verder! (H)

    1 decennium geleden
  • Swaggybieber

    omgggg neeeee (huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen