Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • limerence

    Sorry dat ik nooit reageer en zo maar ik vond gewoon dat ik moest reageren op dit deel. Ik ben aan het huilen. Je schrijft zo goed veel ste goed. Die ouders zijn harteloos ! Zoveel medelijden met Bella!
    Ps: mijn vriendin die dacht is grappig te zijn en die wist dus dat ik dit verhaal altijd las dus toen ze bij me ging logeren toen ging ze midden in de nacht naast mijn bed staan en ze zei (ja in het Engels) 'i gonna kill you when you sleep, i gonna watch you bleed and i gonna love it when i hear you scream. I gonna kill you, now breath you're last breath and let me enjoy you're pain.' Ik heb haar echt geslagen en ik heb geschreeuw het was echt zo creepy!! Ik vond dat echt niet grappig :(. Maarja back to the story!
    I. LOVE. IT!!

    1 decennium geleden
  • ImanixHoran

    Zo mooi geschreven
    Fijne kerst x

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    Ja. We houden van je. Maar. Toen je dood was, was het voor ons fijner. Dus als je weer dood wil gaan. Dankuzeer.

    1 decennium geleden
  • Creator

    K.U.T.O.U.D.E.R.S HOE GROF KUN JE ZIJN TEGEN JE DOCHTER???

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    *houden

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen