Foto bij XXXIV.

Werkt de foto weer niet?

Wel... ik begin er bij allebij uit te groeien... Alleen Percy Jackson blijft, al is dat omwille van de geschiedenis en de goden/monsters...
Hoewel.. hetzelfde gaat voor Twilight en Harry Potter

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Eirene

    precies. ik hou van the Hunger Games, Twilight en Harry Potter en het irriteert me heel erg dat al die mensjes ze de hele tijd vergelijken enzo.
    Oke, ik heb dus een theorie (dam dam dammmmm) en ik denk niet dat het echt zo is, maar is het is zo iets dat je totaal niet verwacht.
    *schraapt keel*
    ik denk dat Cici Aro, Caius en Marcus heeft gecreërt, om een reden waar ik nog niet achter ben.
    niet zo een hele grote theorie, maar het is een begin ;D
    xxx

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    Percy Jackson fan here!
    Dydme, Cici's kleine meisje? Volgens mij zit hier nog wat achter...
    Vrolijke feestdagen en veel plezier (ahum...) met de blok!
    Schrijf verder wanneer je tijd hebt!

    1 decennium geleden
  • Lypophrenia

    Happy new year!!!!!!
    Ik vind Percy Jackson ook leuk!
    Ben nu aan het wachten op het huis van Hades (9e boek ofzo)

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    Same story here xD
    zalig hoofdstuk alweer^^

    En volgens mij is Cecania Aro's zus of zo want Didi is haar 'kleine meisje', dan haar kleine zus? Ik gokte eerst op moeder, maar daar lijkt Cici me nu wat te jong voor, om al kinderen te hebben ;)


    *gaat weer verder leren* Jij ook nog veel succes met de blok....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen