Offline

Morgen begint school weer en samen met Pin zit ik buiten een ijsje te eten. Zij heeft vanilleijs en ik een aardbeienijsje. ''Heb je nog wat van BillyJoël12 gehoord?'' Ik knik en trek ee gezicht. ''Hij was gisteravond onlinne en toen heb ik verteld over de wedstrijd waar ik aan meedoe...hij werd harstikke boos! Alsof ik kans maak om te winnen!'' ''Mischien win je wel...'' ''Dat zou leuk zijn,maar dan maak ik toch geen kans bij 1 van hun of wel soms?'' Pin haalt haar schouders op. ''Ik weet het niet...mischien wel...'' Ik grinnik. ''Dus jij denkt dat ik kans maak? Ze zijn wereldberoemd inmiddes,ze kunnen ieder meisje krijgen dat ze willen!'' ''Toch...je bent niet lelijk...'' Ik trek een gezicht. ''Kan me niet schelen...ik maak geen kans,en ik wil ook geen kans maken...'' ''Zeker weten?'' Ik knik en Pin neemt nog een hap van dr ijsje.''Waarom niet?'' Ik zucht en haal m'n schouders op. ''Het gaat niet echt lekker tussen jou en BillyJoël12 of wel?'' Ik schud m'n hoofd. ''Nee,hij is altijd maar aan het werk,wil me niet ontmoeten,komt bijna niet meer onlinne en als hij onlinne is,is het zo achterlijk laat!'' Pin knikt en zucht dan. ''Mischien moet je hem verwijderen en opzoek gaan naar iemand die wel echt intresse in jou heeft...''
Verast kijk ik naar Pin,maar die buigt haar hofd zodat ik alleen haar dieprode haar kan aankijken...hem verwijderen?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen