Offline

Ik lig op de bank met een deken om me heen. School is al een maand bezig en gister avond zijn ik en een paar vriendinnen weer uit geweest. Maar vandaag zijn de Ema's en hoewel ik niet denk dat ik gewonnen heb ben ik tch nieuwschierig. ''And the winner is...TOKIO HOTEL!'' word er geroepen en ik kan m'n oren niet geloven: ze hebben gewoon een award gewonnen! Nog 1 te gaan...
Nog altijd met grote ogen kijk ik naar m'n beeldscherm. Ik heb dus gewoon eventjes gewonnen...ze wonnen 1 award en traden op met Monsoon en volgende week zaterdag ga ik ze ontmoeten. Volgende week zaterdag moet ik naar hun studio komen en mag ik een hele middag met ze doorbrengen...het is toch ongeloofelijk dat ik,IK Audrey Tack gewonnen heeft...puur op dom geluk... Ik grijns en besluit BillyJoël12 dan maar gelijk een mailtje te sturen.
Heey...ik vind het vreselijk dat we niet meer met elkaar praten,maar ik heb gewonnen. Ik zal je laten zien dat je echt niet bang hoeft te wezen: als ik volgende week terug kom van de studio ben ik nog altijd de jouwe. (K) EminemDenice Ik klik op verzenden en loop dan naar de keuken en pak een muffin uit de snoep trommel. ''En?'' ''Wat en?"' ''Heb je gewonnen?'' Ik zucht. ''Jah...'' zeg ik op droevige toon en even kijkt mama Brooke teleurgesteld maar dan grijnst ze. ''Echt waar? Maar Audrey dat is geweldig! Waarneer ga je ze ontmoeten?'' ''Volgende week zaterdag...dan moet ik in de studio in Berlijn komen!'' ''Audrey dat is tegek!'' Roept m'n moeder en ze glimlacht. ''We gaan iedereen uitnodigen om het te vieren...met pasta!''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen