Foto bij 25 • Trust

Yeaaah 50 abo's!
Om dat te vieren een extra hoofdstukje vandaag! :3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Adamantium

    Nog een.hoofdstukje.. Je bent werkelijk te Goed voor ons.. Super stuk ook nog (:. Ben benieuwd na het volgende stukje! ;D.

    1 decennium geleden
  • Artoise

    Echt mooi verhaal!!! :D

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    OMG hahahah ik ben blij dat Alyssae zo een beetje hetzelfde denkt als mij, ik zou soms ook zo graag gewoon op Thorin afstormen en hem beginnen slaan of zelfs zijn haar uitrekken omdat hij gewoon zo onvoorspelbaar is en zo'n koppig en zwijgzaam karakter heeft, maar tegelijk kan ik dat wel appreciëren en ergens ben ik bang dat ik gewoon helemaal zoals hem ben, nee ik weet gwn dak ik eigenlijk zwaar een Thorin karakter heb, ik ben niet bepaald een veel zeggend persoon en heb meestal een nogal geïrriteerde en afwijzende uitdrukking en weinig woorden.
    hahaha pity for us!
    maar Oh dear God! bij deze zin "Thrór was immers een gierigaard geweest en hetzelfde bloed stroomde door de aderen van zijn erfgenaam, of hij dat nou waardeerde of niet." zat ik toch wel even mijn kakken op elkaar te spannen en mijn best te doen niet in een wolf te veranderen, echt ik was zo razend toen ik dat stukje zag van de deleted scenes waarbij Elrond Thorin vergeleek met zijn vader en grootvader, oh god ik wou hem zo graag afmaken op dat moment! maar goed ergens is het de waarheid ma ik wou het dus gewoon niet aanhoren en zeker nie als ik dan aan het boek dacht en wat daarin gebeurt...

    Anyway snel verder pleaseeeeeeeeeee ik ben zwaar obsessed, ik ben eigenlijk obsessed met alles wat met hobbitses en dwarves te maken heeft...OOPS!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen