Foto bij School

Dit is een voorbeeld hoe eetstoornis nao kan ontstaan.

,Lisaura opstaan nu.' Mijn moeder wekte me als gewoonlijk. ,Dit is de laatste keer dat ik je roep! Als je er nu niet uitkomt pak ik de plantenspuit hoor!' ,JAHA!' Schreeuwde ik terug. Ik werd echt gek van dat mens! Ik stapte mijn bed uit en pakte mijn mascara en spiegel. Ik kroop weer onder de dekens en klemde mijn make up spiegel tussen mijn benen. Ik ging rechtop zitten en deed 3 dikke lagen mascara op. Ik hoefde niet te douchen, dat had ik gister avond al gedaan. Snel griste ik een strak wit shirt met glitters uit mijn kast en trok mijn bh aan gevolgd door het shirt. Ook mijn baseballjack pakte ik. Ik keek in de spiegel en schrok een beetje toen ik wat vet zag. Dat had ik toch niet? Ik was een half jaar geleden 17 kilo afgevallen en was van 71 kilo naar 54 kilo gegaan. Hoe kon dit dan!? Snel verwisselde ik het shirt met een wijde blouse. Ik keek ik de spiegel en glimlachte. ,Beter.' Mompelde ik. Ik trok mijn sleehakken aan en deed de rits dicht van mijn korte leren jasje, waarvan ik de mouwen nog een beetje opstroopte. Op naar school.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen