Foto bij Chapter 3 - Snow Abigail White

Langzaam open ik mijn ogen en een zalige warmte overspoelt me. Ik sluit mijn ogen opnieuw en ruik de heerlijke geur van zelfgebakken pannenkoeken. Traag draai ik me op mijn zij en dan begint mijn maag te knorren. Ik heb verschrikkelijke honger.
Na nog even wakker te zijn geworden kruip ik traag uit het bed waar ik in lag en kijk de kamer rond. Het lijkt me hier een gezellig knus huisje en vooral lekker warm.
Ik doe de deur van de kamer open en de geur wordt als maar beter. Het water komt me al ik de mond.
"Goeiemorgen" een zachte stem laat me opkijken. Het is Louis, die net de gang binnenkomt.
"Gaat al beter?" Vraagt hij. Ik knik,
"Enkel mijn maag heeft nog wat vulling nodig en dan zal het wel beter gaan" zeg ik glimlachend.
"Oh, dan heb je geluk. Want Harry bakt de beste pannenkoeken die er bestaan!" Antwoord hij lachend,
"Ga al maar naar beneden hoor, ik moet eigenlijk Zayn komen uit zijn bed sleuren."
Ik grinnik en ga richting de trap. Harry? Zayn? Wie zijn dat allemaal? Is één van hen misschien de jongen met blond haar, van gisteren? Zou hij echt zo goed pannenkoeken bakken? Of slaapt hij liever? En wie is de andere dan?
Vragen spoken door mijn hoofd, maar als snel worden ze in één keer beantwoord. Degene in de keuken is Harry, dus zit hij niet samen met Liam naar de televisie te kijken. En Zayn ligt nog in zijn bed, dus is hij ook niet beneden.
"Heey!" Liam springt op en komt naar me toe.
"Ik dacht dat je niet meer ging wakker worden." Zegt hij, waardoor ik zachtjes grinnik.
"Heb je honger?" De jongen met het blonde haar komt naar me toe terwijl hij dit vraagt.
"Ik rammel!"
"Goed! Kom maar mee!" Zijn lichtblauwe ogen laten me voor een seconde staan waar ik sta, maar ik volg hem dan toch, naar de keuken, samen met Liam.

Ik ga aan tafel zitten, Liam gaat naast me zitten en rechtover mij zit de nog steeds onbekende jongen met prachtige helderblauwe ogen.
"Harry, mag ik je voorstellen aan onze gast?" Vraagt Liam.
"Mmh" klinkt er van uit de keuken.
"Wel.. Euh.." Vragend kijkt Liam me aan.
"Ik weet je naam eigenlijk nog niet. Niall, weet jij die?" Vraagt hij. Na deze woorden vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats.
Liam, Niall, Harry, Louis en Zayn. Ze zijn met vijf en wonen samen, nou ja, dat veronderstel ik.
"Mijn naam is Snow" antwoord ik zachtjes.
"Snow? Zo'n mooie naam!" Zegt Niall waardoor ik lichtjes bloos.

"Dus Harry, dit is onze gast, Snow!"
"Mhh" zo te horen, aan het vele geluid dat hij maakt interesseert het hem waarschijnlijk niet echt dat er nieuwe mensen in huis zijn.
"Haz, please, wees een beetje sociaal!"
"Ja, papa" zegt hij op een kinderachtige toon. Ik hoor hoe het kookfornuis wordt afgezet, als teken dat het eten klaar is. Eindelijk, nog iets langer en ik zou sterven van de honger denk ik.

---
A short one, maar ik hoop dat het een beetje goed is.. In het volgende hoofdstuk word heel Snow's leven nog wel duidelijk uitgelegd.

Laat me weten wat je ervan vind! :)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen