Ik zie het cafeetje al in mijn zicht. Ik zie Liam nergens staan, dus besluit ik al naar binnen te gaan met Audrey. Tussen de mensen in zie ik Liam zitten. Ik loop erheen. Liam merkt ons meteen al op en gaat recht staan. ‘Hi, love’, glimlacht hij naar me. Al snel voel ik een paar armen om me heen. Ik knuffel hem zachtjes terug en laat hem dan los. ‘Hey, princess’, zegt hij tegen Audrey. Lichte blosjes verschijnen op haar wangen van verlegenheid. Hij bukt zich zodat hij op gelijke hoogte zit met haar en drukt dan een kus op haar hoofdje. Glimlachend kijk ik naar de twee. Liam is echt zo goed met kinderen. ‘Hi’, reageert Audrey dan met een giechel. ‘What do you two want to drink?’, vraagt Liam aan ons als we zijn gaan zitten op het bankje. ‘I would like to have a cappuccino and I think she wants a hot chocolate’, antwoord ik op zijn vraag. Ik draai mijn hoofd eventjes naar Audrey, waarna ze knikt. ‘A cappuccino and hot choco it is’, bevestigt hij het glimlachend. Hij staat op en wandelt naar de toonbank. Ik volg iedere beweging die hij maakt. Betrapt kijk ik naar beneden als hij zich omkeert met de bestelling in zijn handen. Een twinkeling staat er in zijn ogen. Ik kon het toch niet laten om nog eens te kijken. ‘Here you go’, glimlacht hij en zet het drinken neer. ‘Thank you’, reageer ik met een kleine glimlach.
‘What brings you London actually? I can hear your not from here. You’re from Australia right?’, vraagt hij nieuwsgierig aan me. ‘Well I wanted to celebrate a white christmas this year with my daughter and yes I’m from Australia’, leg ik uit. ‘It is really pretty in London with christmas, yeah’, glimlacht hij naar me. ‘It is’, reageer ik. ‘But she’s your daughter? I thought she was your sister or something.’, vraagt hij met een verbaasde toon aan me. ‘Yeah, she’s me daughter’, reageer ik trots. ‘She is really cute’, glimlacht Liam naar me doelend op Audrey. ‘I know’, beaam ik.
‘How are you celebrating christmas, if I may ask, since you’re probably here for a few days?’, vraagt hij me benieuwd. ‘Well, I think we’re celebrating it in the hotel or something or at our room maybe’, reageer ik schouderophalend. Ik had daar eigenlijk nog niet zo over nagedacht. ‘You can come te my house for christmas eve, if you want ofcourse’, stelt hij voor. Een glimlach spreidt zich over mijn lippen, maar vervaagd al snel weer. ‘I don’t know, I don’t want to give you so much to do’, antwoord ik. ‘It’s nothing. I would love to have some company tonight. Otherwise I’m all alone’, reageert hij, mij geruststellend. ‘Okay then’, reageer ik glimlachend. ‘I’ll write you my adress down. Be at my place at six’, glimlacht hij naar me. Ik zet zijn adres in mijn gsm en stop mijn gsm daarna weer terug in mijn tas.
‘Thanks for the drinks, Liam. We’ll see you tonight’, zeg ik tegen hem en trek hem in een knuffel. ‘You’re welcome, love. I’ll see you tonight sweeties’, reageert Liam. Hij geeft Audrey ook nog een knuffel, waarna we het cafeetje buitengaan. Ik ga met Audrey nog naar een winkeltje om een klein cadeau voor Liam te kopen. Als ik dat gevonden heb, gaan we terug naar ons hotel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen