Hier moet je je absoluut aan houden! Anders ondervind je de consequenties!
Bij 6 waarschuwingen in 2 maanden mag je er tijdelijk niet meer op!
Bij 12 waarschuwingen in 2 maanden is er kans dat je uit de club wordt gegooid!

Regels:1.Geen ruzie maken over je afdeling! (Bijvoorbeeld zwaderaars en grifioendors ook al zijn ze vijanden in het boek!) als dit toch gebeurt kan je een waarschuwing krijgen!
2. Niet schelden ook niet voor de lol! Hier kan je een waarschuwing voor krijgen!
3.Als je tijdelijk uit de club bent gegooid mag je er die tijd ook echt niet in! Doe je dit toch worden al de dingen die je in de tijd dat je er niet op mag gewist en wordt je schors tijd verdubbelt!
4. Als je er op gaat onder een andere naam als je tijdelijk geschorst bent wordt je meteen voor altijd geschorst! Op beide namen!
5. Elkaar nooit verdrietig maken! (Tenzij het perongeluk is) kan je hier 2 tot 3 waarschuwingen voor krijgen!
6. Als er perongelijk een ruzie ontstaat moe je altijd om hulp vragen en alleen als het lukt het zelf oplossen! Doe je dit niet kan je 1 tot 3 waarschuwingen krijgen!
7.als in een reactie er niet aan de regels wordt voldaan (van quizlet) wordt deze door ons gemeld en. Daarna meteen verwijderd! Er is dan ook kans op een "1 tot 3 waarschuwingen!
8. Expres zelf een ruzie veroorzaken. 2 tot 4 waarschuwingen!
Heb jij iets gezien dat niet aan deze regels voldoet mag je dat gerust melden! We zouden zelfs heel blij zijn als je dit doet en daar kan je 10 tot 20 punten mee verdienen!
9: expres punten van je afdeling aftrekken: 5 tot 8 waarschuwingen!

Afdelings punten:

Wat zijn afdelings punten?:

Afdelings punten werken hetzelfde als in de HP boeken... Doe je iets goeds worden er punten toegevoegd bij je afdeling! Doe je iets fout worden er afgetrekt! Hieronder zie je redenen om punten te krijgen en te verliezen!:

Redenen om punten te verliezen:

Als er niet aan een van de bovenstaande regels wordt voldaan krijgt jou afdeling aftrek kijk hoer hoeveel aftrek per regel:

1: 10 tot 20 punten
2: 5 tot 10 punten
3: 50 punten
4: 150 punten
5: (expres) 25 tot 50 punten
6: 20 tot 30 punten
7: 20 tot 50 punten
8: 25 tot 40 punten.
Voor overige dingen waar wij niet blij mee zijn kan ook een aftrek gegeven worden!

Dingen om punten te verdienen:

Elkaar uit een ruzie helpen: 10 tot 20 punten
2 maanden zonder één waarschuwing: 45 punten
Een leuk idee geven voor onze club: 35 punten
Een nieuweling hartelijk verwelkomen: 5 punten
Iemand anders onze fanclub aanraden die hier later dan ook op komt: 50 punten
Per nieuweling (als er een nieuwe is komen er ook punten bij): 30 punten
Iemand een verdient compliment geven: 10 punten
Zelf een ruzie oplossen: 20
Voor een overig iets waar wij ook blij mee zijn kunnen er ook punten bij komen...

Reageer (1)

  • Lactare2

    Mag ik er in :) ik hou van Zwadderich

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen