Foto bij XXXV. Cecania en Alec

Weer geen Foto'tje?

Soms kan het zijn dat er nog een soort code komt voor de http.. die moet je dus weg doen ;D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Gisborne

    Snel verder! <333333333333

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    Foto doet het nog steeds niet :( Ook de link doet het bij mij niet.
    @KLAINISBACK: Dankje!!
    SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden
  • Eirene

    oke, dit is dus al de derde keer dat ik een reactie schrijf en DE HELE TIJD DRUK IK OP VERZENDEN EN DAN DOET MIJN COMPUTER WEER STOMMM(6)(6)(6)
    duss snel verder, be cool, goed leren, luister naar het verstandige stemmetje in je hoofd hoe stom hij ook is, bla bla bla.
    sorry ben een beeeetje geïrriteerd door mijn compurter
    deze keer ben ik zo verstandig om het bericht te kopierennn ;D\
    xx
    p.s. dat was slim van mij, hij deeed het weer niet ;S

    1 decennium geleden
  • xxJennyxx

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Hahaha, zoals altijd geweldig.
    Ik moet je zeggen, je hebt mijn dag echt goed gemaakt. Heb deze dagen niet echt fijn leuke dingen meegemaakt, zware beslissingen moeten nemen, en nu met de gebakken peren zitten om alles te regelen.
    Urrghh, weet niet waar te beginne!!

    Maar goed, genoeg over mij, nu voor jou!!
    Zoals altijd meer.. Maar school is belangrijker, nou als je vingers vast zitten kan je niet schrijven maar wel uit je boeken leren/lezen. Al zal de bladzijdes lastig om te slaan zijn, daar wil ik zelf dan oook nog wel voor funtioneren!!
    Hmmz, tja, ik had in je been gebeten ja, maar de andere keren niet!!
    Dus dit keer was niet mijn schuld, ow en Mama monster, is echt een super kanjer.. (Klaineisback)

    Hmz Alec hé i like, him!!
    Alsnog zou ik het niet erg vinden als hij mij zou bijten, net als Marcus, Edward, Jasper, vind ik het niet erg..
    Als het een meisje moet zijn die mijn bijt, dan liever Esme, of Alice.
    Whahaha!!!

    Hoop dat je snel weer schrijft, al moet je schoolwerk er niet onder gaan lijden.

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen