Foto bij Real 21.

Hoe durven jullie? Like what? 40 abo's?
Thats insane!

Jup dat het ik gisteravond getypt. Ik ging eergisteravond slapen met 36 abo's en werd gisterochtend wakker met 40 abo's. Ik ging gisteravond slapen met 41 abo's en heb er gewoon nu al 44! Hoe on earth!?
Maar jullie zijn allemaal zo welkom!!!
Hopelijk vinden jullie dit een leuk stukje.
Het lied is snel in elkaar geflanst en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het zou moeten klinken omdat ik er geen akkoorden bij heb geschreven. Dus, please don't hate!
Maar goed.
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.
Lots Of Love.
NoAlone

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • evashton

    Ik had gelijk de kriebels om het "te coveren" met me acoustishe gitaar erbij haha. Morgen dan maar. :p this nu 10 voor 2 snachs.

    Jij ook fijne jaarwisseling!!! ;D

    1 decennium geleden
  • LekkahCookie

    Lijkt me een leuk lied!

    1 decennium geleden
  • Louisgirl

    Is het vreemd dat ik me nu trots voel????
    Je verdient trouwens alle vierenveertig abo's! Ik snap ook niet dat dit verhaal niet tien keer zo veel abo's heeft. Het is echt een geweldig verhaal!!!
    En het lied klinkt wel leuk hoor... Ik wou dat ik zo goed kon schrijven:$ en dan kan jij ook nog eens gitaarspelen??
    Hoe?? Het is niet eerlijk!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen