Foto bij XXXVI. huis

THis is the photo

Cool .. Ja... Crush.. nope ;D
Ergens zou ik het wel leuk vinden mocht Meyer verder schrijven over andere vampier-clans en zo, maar ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren. Heel wat van de verhalen zijn al verzameld in de Encyclopedie die ze uitgegeven heeft dus...
daarin staan ook al verhalen van Benjamin en zijn clan...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • RandomlyEva

    This story is Supaah ;)

    1 decennium geleden
  • BOOKWURM

    LEUK STUKJEEEEEE
    ALEC EN CECE ZATEN IN DE BUS
    K
    U
    S
    JA KUS KUS KUS
    WAAH DAT WORD MN VASTE REACTIEEEE!!! I LOVE IT! Ghéhéhéh ^^
    En Ahhh sorry voor je studie meisss
    Hopelijk ben je d'r wel door?
    En aro is echt gewooon eng aan het doen, hij lijkt wel obsessed ofzooo, echt eng!

    Maar niet zo eng als zijn lach WHAHAHAH

    1 decennium geleden
  • Eirene

    lolzz
    niet zo veel te zeggen, wachten op actieee ;D
    misschien wat meer *praat praat, vecht vecht, bla bla* en wat minder *denk denk* (gewoon een tipje, geen beledeging ofz)
    byebyeee, en nu weer wachten en smachten op het volgende hoofdstukje ;D
    xxxxx

    1 decennium geleden
  • kukeluusje

    dat lui ken ik heb ik ook last van
    te hoog daar heb ik ook altijd last van dat iets te hoog is en dan te lui zijn om een kruk of stoel te pakken

    super hoofdstuk snel verder

    1 decennium geleden
  • Sonyara

    Super goed geschreven.
    Volgens mij gaat het heel moeilijk 1 ding te gelijk.
    Voor einde van de maand moet alles zijn uitgezocht in dozen, en hij der uit!!
    Daarbij moet ik ook nog vaak naar ziekenhuis, ik weet het gewoon niet...

    Maar ik wil leesvoer, en wij zijn geen PEDO..
    Wahahahah, dus tja, misschien wel leuk, we kennen het goed vinden dus tja.
    En je moeder zou aan mij lengte zien dat ik (volgens vele ) jonger ben dan mijn ware leeftijd zegt.
    Urghhhh, morgen moet ik die test maken, dan weet ik hoe en wat...

    Ik wil Alec zijn vriendin ook wel zijn, zou ik echt niet erg vinden. Alec vast ook niet want Cici heeft ook wit blond haar, net als ikke, :P Alleen ik heb geen rode ogen maar BLAUW.
    Ik ben misschien kleiner/groter als Cici, weet haar lengte niet echt, ik ben net 1.60 ongeveer dus tja.
    Ik hou van knuffelen, en uhmmm, ben wel erg verlegen als het aankomt op jongens en kusjes geven enzo.
    Dan uhm, ben ik een TOMAAT!!!
    Misschien is dat wat lastiger omdat Alec mijn bloed dan ruikt en dan tja moeilijk krijgt..
    Dan wilt hij me drinken al zou ik dat niet zo heel erg vinden maar ook weer wel want dan ben ik dood en ben ik nog zijn vriendin niet...
    Wow en zoals gewoonlijk weer eens een erg lang hoofdstuk, en reactie..
    Sorry ik liet mij gewoon weer even gaan.

    Snel verder, maar wel SCHOOL denken!!!
    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen