Lees alle regels aandachtig zodat je geen fouten maakt tijdens het schrijven van je verhaal.

Regels met betrekking tot het verhaal

• Je schrijft een verhaal dat voldoet aan één van de opgegeven thema’s, namelijk Verboden Liefde of Verbondenheid/Eenzaamheid.

• Het verhaal moet minimaal 25.000 woorden en maximaal 150.000 woorden bevatten. Het gaat hier dus om een AFGEROND verhaal.

• Jouw verhaal mag geen bekende personages bevatten.

• Het verhaal mag niet gebaseerd zijn op bekende series of personages.

• In je verhaal mag je geen links posten of gebruik maken van kleurtjes.

• In je verhaal mogen geen foto’s geplaatst worden van bekende personen ter verduidelijking van personages. Je bedenkt zelf je personages!

• Je mag maar met één story meedoen om kans te maken op de hoofdprijs. Het verhaal moet op Qreaties gepost worden, op je eigen profiel, en het gaat hier om een nieuw verhaal. Het verhaal moet dit jaar zijn gestart en mag dus geen creatie zijn die eind vorig jaar is gestart.

• Het verhaal moet van jezelf zijn, iedere vorm van plagiaat is verboden en kan ervoor zorgen dat je profiel geblokkeerd wordt.

• Verhalen die buitensporig veel geweld bevatten, aanzetten tot haat en/of geweld, expliciet pornografisch zijn of geen elementen bevatten van het opgelegde genre kunnen gediskwalificeerd worden.


Regels met betrekking tot het inleveren

• Je hebt van 30-01-2024 t.e.m. 30-11-2024 de tijd om je verhaal te schrijven en in te sturen. De gehele maand december zal benut worden om te lezen/stemmen.

• Je neemt pas definitief deel aan deze wedstrijd indien er een link van je story in het topic wordt gepost. Het is toegestaan om van creaties te veranderen, maar je kunt slechts twee maal van creatie veranderen doorheen de hele wedstrijd! Denk dus goed na voor je iets inzendt!
Het wijzigen van je titel is eveneens toegestaan.


Regels met betrekking tot het stemmen

• Stem eerlijk en één keer! We kunnen het zien als er vaker gestemd wordt en stemmen van leden die vaker dan één keer hebben gestemd worden verwijderd!

Reageer (5)

  • filosofie

    Van 4-01-2022 tot einde van 2022? Maar dat zijn we lang gepasseert. 🤷🏽🤷🏼‍♀️ Wordt dat nog aangepast?

    2 maanden geleden
  • IngridBirdy

    Hoe geef je je verhaal op om mee te doen?

    6 jaar geleden
    • Square

      Dat staat bij het kopje over inleveren in dit hoofdstuk! Je geeft je verhaal op door de link van je story in het topic te posten.

      Het topic kun je hier vinden, in het subforum Wedstrijden. Zorg ervoor dat je de beginpost doorleest voor meer info over hoe je aanmelding er precies uit hoort te zien. ^^

      6 jaar geleden
    • IngridBirdy

      Oké, dankje!

      6 jaar geleden
  • F4Nina

    Hai, is het erg als er nog geen proloog staat in een story? Maar wel al de link hebt om toe te sturen?

    6 jaar geleden
    • Ristridin

      Nee, dat is niet erg. Zorg er wel voor dat je binnen twee weken dan een proloog/hoofdstuk hebt geplaatst, anders moet je de creatie inactiveren of een hoofdstuk plaatsen.

      6 jaar geleden
    • F4Nina

      Top, komt helemaal goed! Bedankt!

      6 jaar geleden
    • F4Nina

      Nog 1 vraag, hoe kom ik aan een cover mag ik deze aanvragen bij iemand? Of hoe doen jullie dit?

      6 jaar geleden
    • Ristridin

      Veel mensen maken een topic aan op dit subforum. Je kan ook altijd kijken naar mensen die covers maken, maar een topic werkt het snelst.

      6 jaar geleden
    • F4Nina

      Bedankt!

      6 jaar geleden
  • MacGyver

    Er staat 01-01-2017 t.e.m. 30-11-2017, moet dit niet 01-01-2018 t.e.m 30-11-2018 zijn?

    6 jaar geleden
    • Ristridin

      Klopt! Ik heb het even veranderd!

      6 jaar geleden
    • MacGyver

      Zal ik mijn reactie weg halen? Aangezien je het aangepast hebt?

      6 jaar geleden
    • Ristridin

      Hoeft niet per sé, mag wel als jij dat fijner vindt.

      6 jaar geleden
  • Moonwaves

    Ehm.. Zijn naamveranderingen toegestaan? LuzLove is nu Aliferous.

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen