Dag 26

"Welkom kanidaten bij de eerste individuele proef. Vandaag kun je hier immuniteit halen maar Yulia en Leryn hebben dat al en hoeven dus niet mee te doen. Immuniteit is heel belangrijk, want het stond ook al in de brief van Yulia er vallen 2 mensen af bij de eilandraad. In deze proef krijgen jullie ook 3 dilemma's die jullie moeten weerstaan. Het eerste dilemma is Coca-Cola. Cola-Cola is de officiele sponsor van Expeditie Robinson. Alle soorten staan er, Coco-Cola, Cola light, Cola Zero, Cola Cherry, Cola Vanillia.
Als je besluit te drinken mag je niet verder. Het tweede dilemma is patat hier ligt zoveel patat als je maar kunt bedenken met de daarbij behorende sauzen, Mayonaise, Ketchup, Mosterd alles. Het laatste dillema is denk ik de moeilijkste, hier liggen brieven van thuis. Die mag je lezen maar je mag ook door zonder te lezen naar het laatste onderdeel en dat is kogelstoten. Degene die in 3 rondes in totaal het verste gegooid heeft wint immuniteit. Zijn jullie er klaar voor dan start de klok nu.

Kamil heeft al eerder gezegd in het kamp dat hij een groot cola fan is en hij gaf er ook aan toe.
Kamil dronk meteen alles door elkaar. Iedereen lachte en ging door naar het tweede dilemma. Arjen schreeuwde "Ik ben Hollander dus natuurlijk ga ik voor de patat". Hij nam een patatje met een grote schep mayonaise. " mmmmmmmmm heerlijk". Toen kwamen de overgleven 5 bij de brieven.
Sanneh rende door maar Xia stopte en begon al te huilen. Ze las de brief voor.
De brief kwam van haar moeder.

Vertaald uit het Chinees.

Lieve Xia.

Wauw wat ben jij goed in het spel zeg.
Je bent super bezig en wij zijn allemaal trots op je.
Hier gaat het allemaal goed. We hebbenn goed nieuws over je zus.
Ze is zwanger, meer details vertellen we je als je thuis bent.
Nou ik ga hier een einde aan breien, Xia we houden allemaal van je en schop het tot de finale succes.

Mary rende huilend voorbij maar Polina kon haar geduld niet bewaren, de brief kwam van haar vriendje.


Vertaald uit het Wit-Russisch

Lievste lieve Polintje

Hier is je liefste vriendje die even een briefje stuurt.
Ik hou zoveel van je en ik mis je.
Met Lily gaat het supergoed, ze staat elke dag te kwispelen bij je foto.
Hoe jij het volgehouden hebt ben ik blij om je kan het jij bent de beste van hun allemaal. Dus laat ze allemaal een poepje ruiken en haal de finale doe het voor mij en Lily.

Kus kus kus Jack.



Natalie besloot ook om door te rennen.
Het was tijd voor de laatste ronde het kogelstoten.
Iedereen had 3 worpen.

Sanneh: 1e worp was 12 meter.
Mary: 1e worp was 11 meter.
Natalie: 1e worp was 12 meter.
Na 1 ronde top 3
1: Sanneh en Natalie
2: Mary

Sanneh: 2e worp is 4 meter.
Mary: 2e worp is 5 meter.
Natalie: 2e worp is 5 meter.
Na 2 rondes top 3.
1: Natalie met 17 meter
2: Sanneh en Mary met 16 meter.

Sanneh: 3e worp is 8 meter.
Mary: 3e worp is 10 meter.
Natalie: 3e worp is 7 meter.

Marc kwam met de uitslag.
" Het is een gedeelde 3e plaats met 24 meter in totaal zijn dat Natalie en Sanneh.
En met 26 meter op de 1e plaats Mary".
"Mary heeft de immuniteit gefelicteerd.
Dat betekent dat Mary, Yulia en Leryn niet weggestemd kunnen worden.
Sanneh, Kamil, Arjen, Polina, Xia en Natalie; 2 van jullie worden weggestemd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen