Dag 27 eilandraad 8.

" Welkom samensmeltingskamp bij jullie eerste gezamenlijke eilandraad.
Yulia hoe voelt het om terug te zijn".
" Geweldig ik vind het hier gelijk leuk, ik heb zo hard me best gedaan om terug te komen en dat is gelukt".
"Leryn jij hebt de immuniteit van Yulia gekregen wat was je reactie".
" Ik was blij en verbaasd en had het natuurlijk nooit verwacht maar ik heb Yulia wel heel goed bedankt".
"Polina hoe vond je het om de brief van je vriend te lezen".
"Emotioneel natuurlijk ik vond het wel lief en ben blij dat ik daarvoor immuniteit durfde optegeven".
"Het is tijd om te stemmen, Yulia jij mag als eerste daarna: Leryn, Mary, Sanneh, Polina, Natalie, Kamil, Arjen en Xia als laatste".
Iedereen heeft gestemd

" Dan ga ik nu de stemmen tellen is er iemand die zijn of haar munten wilt inzetten".
Ja klonk er Natalie en Kamil pakten beiden 1 munt.
"Dat betekent dat de eerste stem voor Natalie of Kamil vervalt. Er zijn dus geen munten meer in het spel.
Er vallen 2 mensen af vandaag dus het is extra spannend.

Stem 1: Arjen

Stem 2: Polina

Stem 3: Polina

Stem 4:Xia

Stem 5: Polina

Natalie, Kamil en Sanneh jullie staan nog op 0.
Xia en Arjen staan op 1.
Polina jij staat al op 3.

Stem 6: Sanneh

Stem 7: Xia

Stem 8: Arjen

Het is spannend
Natalie en Kamil nog steeds op 0
Sanneh nu sta jij op 1.
Xia en Arjen jullie staan op 2.
Polina op 3 en dat betekent dat jij sowieso naar huis gaat.

Stem 9: Sanneh.

OMG dit is spannend. Polina we gaan alvast afscheid nemen van jou. Hoe vond je het.
"Ik vond het super ik heb geen spijt dat ik de brief gepakt hebt en ik wens de rest veel succes".
Polina pakte de Wit-Russische vlag en verliet het eiland.
Nou het gaat dus tussen Arjen, Xia en Sanneh wie van jullie gaat het eiland verlaten dat gaan we beslissen door nog een keer te stemmen, jullie mogen zelf niet meedoen.
Dus Leryn, Mary, Yulia, Natalie en Kamil ga je gang je mag nog een keer stemmen.

Nu ga ik de beslissende stemmen tellen.

Stem 1: Sanneh

Stem 2: Arjen

Stem 3: Arjen

Stem 4: Arjen

Stem 5: Arjen

Helaas Arjen jij moet het eiland verlaten wat vond je ervan.
" Ik vond het erg leuk. Ik dach een goed complotje te hebben met Kira en Tomi maar dat is niet gelukt dus helaas". Arjen pakte de Nederlandse vlag en ging ook weg.
" Dat betekent dat we Xia, Natalie, Kamil, Leryn, Mary, Yulia en Sanneh de laatste 7 zijn".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen