Dag 28

Nog 7 mensen over, de eilandraad van de dag ervoor was nog steeds een hottopic.
Sanneh was heel blij, hij had Xia nog maar het had weinig gescheeld.
"Xia ik hou van je we hebben afgerekend met dat trio uit Europa.
Eerst Tomi toen uit geluk Kira met dat spel en gisteren de laatste Arjen.
Dit wordt de finale dat gaat tussen ons, en met wie heb jij het liefst de finale want er staan er 3 in de finale". "Ja sowieso wij met zijn tweeen maar dan zou ik toch het liefst gewoon voor het fysieke zodat de kans groter is dat wij winnen; Mary".
"Maar Mary is wel erg close met Kamil dus ik denk dat dat gevaarlijk is hij is ook niet een erg fysieke speler. Ik zou Yulia ook wel in de finale willen hebben omdat ik toen zij weggestemd werd super boos ben geworden". "We zien wel als wij maar samen blijven".
In het kamp was er niet echt gejammer om het vertrek van Polina en Arjen.
Yulia was klaar voor een nieuwe start en had door het geven van de immuniteit aan Leryn een bondgenootschap aangegaan met Leryn. "We moeten eerst Sanneh wegspelen hij is te sterk hij is een sporter" zei Leryn. "Nee, nee dat is stom hij was echt met mij goed in het begin hij heeft me beschermd we kunnen beter Natalie wegstemmen". "Oke als jij het zegt".
Leryn was daar niet blij mee en liep naar Natalie om het te vertellen.
"Yulia wilt jouw weghebben omdat ze met Sanneh goede maatjes is".
"Echt wat een bitch het was knap wat ze gedaan heeft maar nu dit.
Ik weet op wie ik ga stemmen".
Kamil en Mary waren verder op het eiland aan het zitten en vervelen.
Kamil miste zijn vriendin en begon te huilen.
"Ik mis haar zo ik doe dit voor haar zou wou dat ik me opgaf voor dit spel.
Maar ik weet niet hoe het met haar is. En dat ik in de vorige proef de brief van haar laten liggen door cola te drinken". "Het is niet erg ze zal het begrijpen ze zit op tv te kijken en zal je aanmoedigen in de finale en zien hoe jij die miljoen euro gaat winnen". Ze omhelsde elkaar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen