"Welkom expeditieleden bij de eilandraad. Het is inmiddels dag 30 en dat betekent dat jullie alweer een maand op dit eiland zitten. Natalie hoe is dat voor jou". "Het is echt bizar het lijkt wel alsof de hele buitenwereld is afgesloten voor je en je bent alleen maar gefocust op het overleven hier op het eiland".
"Leryn dit is voor jou de 2e immuniteit op rij hoe dat zo". "Nou ik moet ook echt Yulia bedanken voor de vorige keer en ja door deze proef te winnen heb ik mezelf nog een ronde veiliggesteld en dat is gewoon super". "Sanneh jij viel van je voetsteun doordat je schrok van Mary ben je daar teleurgesteld in". "Ja natuurlijk het is nooit leuk en Mary kan er ook niks aan doen ben wel heel boos op mezelf".
"Het is tijd om te stemmen jullie mogen gaan. Als eerste Leryn daarna Sanneh, Xia, Kamil, Natalie, Mary en Yulia als laatste".
Iedereen heeft gestemd.
"Ik ga nu de stemmen tellen,

Stem 1: Kamil

Stem 2: Sanneh

Stem 3: Natalie

Stem 4: Natalie

Het is nu nog 0 stemmen voor Mary, Yulia en Xia.
1 stem voor Sanneh en Kamil
En met 2 stemmen staat Natalie nu achter.

Stem 5: Natalie

Stem 6: Natalie

Stem 7: Sanneh.

Met 0 stemmen gefelicteerd Mary, Yulia en Xia
Met 1 stem Kamil.
Met 2 stemmen Sanneh
En helaas met 4 stemmen is het spel voorbij voor Natalie.

"Ik vind het jammer maar ook weer niet, ik heb het super gehad heb hele leuke mensen ontmoet zoals Leryn en Kira maar ben blij dat ik weer naar huis kan terug naar mijn huisdieren".
Leryn pakte de vlag van Frankrijk en verliet het eiland.

Nog 6 kandidaten
China : Xia
Gambia: Sanneh
Amerikaans - Samoa: Mary
Paraguay: Leryn
Slowakije: Kamil
Georgie: Yulia

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen